oplossing steeds opnieuw opstarten galaxy ACE (uitgaan en dan weer aan gaan)

Reputatie 2
  • Weet de weg
  • 63 reacties
GA NAAR BERICHTEN(SMS)
DRUK DE MENU TOETS (LINKER)
GA NAAR INSTELLINGEN
SCROL HELEMAAL NAAR BENEDEN
EN DAN HET VINKJE UITZETTEN BIJ INFOBERICHTEN ACTIVEREN

laat het hier aub weten of het daarmee is opgelost

MVG RSVM

155 reacties

@rsvm

vraag me eigen af waarom ze er geen sticky van maken??
de telefoon blijft het gewoon doen, ..en niet dat gezeur over
je toestel resetten en je simkaart en zo.

of ze durven het niet aan en kijken de kat uit de boom :mad:
mensen wat @rsvm schrijft doet het nu en je problemen zijn de wereld uit.

vr gr
@rsvm

Ik vind ook dat dit een sticky verdient. (Al denk ik ook dat de moderators vandaag weekend hebben, 1 dag na hemelvaart en 1 dag voor het weekend, not too sure though. 😉 )
Ik lees in een heleboel topics dat het voor een overgroot deel van de Samsung gebruikers (niet alleen de Ace, maar ook andere modellen) goed heeft gewerkt en dat ze geen problemen meer ondervinden na het uitzetten van de infoberichten (Cell Broadcasting).

Er is nog iets wat @immarian ook als tip heeft gelezen/doorgegeven (zie dit postje):
Wat aangedragen werd als oplossing op het forum van Samsung is om Google playstore en services te stoppen en de buffer legen. Dit heeft voor mij tot nog toe goed geholpen.

Dat wilde ik d'r ook nog even bij vermelden, dan staan die antwoorden in ieder geval gebundeld in een topic die zegt dat 'ie de oplossing is. 😉
Reputatie 2
tja ik ben er eigelijk weken  zo niet een paar maanden mee bezig geweest
eigelijk zo lang als dit heeft gespeelt
en ik geloofde van het begin af dat het niet aan de telefoon lag
maar ik ben blij dat ik er zoveel mee heb geholpen
en ja ze moeten er eigelijk wel een sticky van maken
omdat denk ik  dat er best wel veel zijn die dit probleem hebben

RSVM
Reputatie 2
ps nog een vraag van af mijn kant
hoe gaat het met de accu duur van de telefoon
bij mij lijkt het dat ie een stuk langer mee gaat
hoe gaat dat bij jullie??

rsvm

GA NAAR BERICHTEN(SMS)
DRUK DE MENU TOETS (LINKER)
GA NAAR INSTELLINGEN
SCROL HELEMAAL NAAR BENEDEN
EN DAN HET VINKJE UITZETTEN BIJ INFOBERICHTEN ACTIVEREN

laat het hier aub weten of het daarmee is opgelost

MVG RSVM

Tnx voor dit. Mijn mobiel doet weer normaal. Ik heb je reputatiepunten gegeven.
@rsvm

de telefoon doet het nog steeds....geen gezeur meer over uitvallen.
met de battery gaat het ook goed..geen probleem.

nogmaals ze moeten hier een STICKY van maken.

vr gr
Reputatie 4
@ allen en rsvm in het bijzonder 😉

Bedankt voor jullie feedback over dit onderwerp. Ik heb er een sticky topic van gemaakt, zodat andere klanten hier hopelijk ook wat aan hebben. In dit topic wordt er ook gesproken over dit onderwerp. Mocht de tip van rsvm niet het gewenste effect opleveren, dan kan je ook onderstaande stappen volgen om het probleem mogelijk op te lossen:

1. Controleer even of jouw simkaartnummer begint met de volgende cijferreeks: 8931162112, wanneer dit niet het geval is dan maak je gebruik van een oud type simkaart. Dit zou voor problemen kunnen zorgen bij een smartphone, laat dit daarom even aan ons weten. Wij zullen er dan voor zorgen dat er een vervangende simkaart wordt gestuurd!

2. Staat de laatst beschikbare software op het toestel? Via onze Toestelhulp pagina kan je het toestel selecteren dat je hebt en zien hoe je jouw software kunt bijwerken.

3. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan is het verstandig om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Belangrijk is dan wel dat je eerst een back-up maakt via Samsung Kies. De stappen die je moet ondernemen voor jouw toestel zijn ook te vinden op onze Toestelhulp pagina.
en ja hoor telefoon is al weer  3 dagen aangebleven bedankt rsvm dat samsung dat nu niet zelf kan?
Reputatie 2
tja jacco14 dat snap ik ook eigelijk niet
ik ben er echt heel lang mee bezig geweest
ik had ook al een nieuwe sd kaart gekocht omdat ik eerst dacht dat het daar door kwam(dus niet)
toen heb ik zonder er eigelijk naar te vragen een nieuwe sim kaart gekregen (mijne was al ik denk een jaar of 7 oud)
dat hielp ook niet
ook het terug zetten naar fabrieks instelling hielp niet
en software update hielp ook niet
maar ik heb toen op google zitten zoeken (avond naar avond) en heb toen gevonden dat de problemen aleen bij t-mobile en vodafoon voorkwamen
en dat bij een bedrijf met een heel stel galaxy ace s het probleem in 1 keer was begonnen en met alle toestellen in 1 keer
en deze schakelden ongeveer allemaal op de zelfde tijdstippen uit en weer in
dus mijn conclusie was dat de telefoon een signaaltje moest krijgen om dat te doen
en ben toen in de telefoon aan het zoeken geweest naar waar dat signaaltje binnen kon komen
en zo doende ben ik bij deze oplossing gekomen
ik denk dat t-mobile mij wel dankbaar moet zijn (ik hoop dat ik er iets van merk voor die vele uren werk die ik hier in heb zitten)
want ze hebben er een sticky van gemaakt
dus het zat ze blijk baar wel hoog (omdat opsturen voor reparatie ook niet hielp)(kosten maken voor niets)
ik hoop op dit topic dat mensen hier laten weten of het probleem is opgelost
ik hou het dagelijks in de gaten

mvg RSVM
Reputatie 4
@ jacco14

Goed om te horen dat jouw toestel weer goed functioneert! Als ik je goed begrijp heb jij ook de tip van rsvm uitgevoerd?

@ rsvm

Wij waarderen jouw inspanningen zeer zeker, vandaar dat ik er ook een sticky van heb gemaakt! Wanneer klanten jouw oplossing gebruiken, dan zouden wij het zeer op prijs stellen als jullie even laten weten wat hier het effect van is. Wij zijn hier namelijk erg benieuwd naar en monitoren dit dan ook! 🙂
@rsvm.... nogmaals geen uitvallen meer en ben er zeer blij mee ⭕

je verdient een stoel in de hemel...of liever een mini S 🆒😕

vr gr
goedenavond,

Ik vermoed dat ik een oude simkaart heb want mijn telefoon gaat steeds vanzelf aan en uit. En sinds een paar weken worden ook mijn foto's gewist.
Ik heb gelezen dat het aan een oude simkaart kan liggen, want heb dit probleem nog nooit gehad.
Kan ik bij t-mobile een nieuwe simkaart kopen maar dat mijn nr hetzelfde blijft?
Reputatie 2
tja witfrans

dat vind ik ook wel dat ik dat verdient heb

rsvm:o
Reputatie 4
@ Mariek25

Ik heb jouw klantgegevens gecontroleerd en ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een oude simkaart. Ik heb dus een vervangende simkaart naar je gestuurd, deze zal je binnen 2 tot 3 werkdagen in huis hebben. Ik wil je ook adviseren om de tip van rsvm op te volgen. Laat je even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Wat een goede oplossing, bedankt!!!
Heb al meerdere malen contact gehad met klantenservice en ben al bij shops langs geweest, die zeiden beiden dat ik de telefoon op moest sturen, Nou dit gaat sneller 🙂

Bedankt!!!
Reputatie 4
@ Dtje1996

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Goed om te horen dat dit jou probleem heeft opgelost! Ik heb je een PB verstuurd voor wat extra informatie, ik hoor graag van je! 😉
Hallo, mijn Ace start niet meer op. Accuis  volledig opgeladen, maar hij blijft tijdens het opstarten hangen tot aan het woord Samsung dat in het beeldscherm verschijnt. Accu heb ik eruit gehaald, evenals simkaart.Opnieuw erin gedaan en weer opgestart. Zonder resultaat. Andere accu maakt geen verschil. Andere simkaart ook niet. Heeft iemand DE oplossing voor mij?
Avast heel erg bedankt!
Reputatie 4
@ fortunavld

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend zeg! 😞 Wordt jouw toestel nog wel herkend wanneer je hem aan de computer koppelt? Eventueel zou je dan via Samsung Kies de fabrieksinstellingen kunnen herstellen, vergeet dan niet om een back-up te maken van de gegevens. Via deze link kan je stapsgewijs zien hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?
@rsvm

het gaat prima met de telefoon....geen narigheid meer gehad. 
Reputatie 2
bij mij idemdito
al een maandje
daar voor 3 maand niet
hallo WillemE, bedankt voor je reactie!
ik heb het geprobeerd, maar ik krijg de melding dat er geen SIM is geplaatst.En de communicatie niet kan worden voortgezet.
Terwijl mijn sim kaartwel  in mijn toestel zit.
Betekent dit dat mijn sim kaart stuk is of iets in mijn ACE? En hoe kan ik daar achter komen?
Reputatie 4
@ fortunavld

Wat vervelend zeg! 😞 Als ik jouw vorige post lees, dan wordt een andere simkaart ook niet herkend? Wanneer geen enkele simkaart het in jouw toestel doet, dan heeft het probleem waarschijnlijk te maken met het toestel zelf. Ik zie overigens dat je gebruik maakt van een oude type simkaart, die voor problemen in een smartphone kan zorgen. Ik heb je daarom een vervangende simkaart gestuurd, die heb je binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

Mocht ook de nieuwe simkaart niet in jouw toestel werken, dan is het toestel hoogstwaarschijnlijk defect. Wanneer het toestel door T-Mobile is geleverd, heb je 24 maanden fabrieksgarantie. Ik zou je dan aanraden om een reparatie in gang te zetten. Via deze link kan je daar alle benodigde informatie over vinden. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Ik heb een kennis met hetzellfde probleem en toestel, maar met een andere provider (Vodaphone) hier ook mee kunnen helpen. Het ligt dus blijkbaar toch aan het toestel of de software. (de oplossing van rsvm)
Reputatie 4
@ YEG

Welkom op het T-Mobile Forum!

Bedankt voor je waardevolle reactie. Houd ons maar op de hoogte of het probleem ook daadwerkelijk is verholpen door de tip van rsvm. Ik ben erg benieuwd! 🙂
mijn toestel gaat ook weer goed dank je wel groeten gerretje

Reageer