Beantwoord

Opstart problemen

• 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 600 Bekeken

Ik heb een Galaxy s4 als ik hem aan doe begint hij met Galaxy s4 dan krijg ik Samsung in kleur in beeld dan weer Galaxy s4, tot nog toe alles normaal. Maar dan blijft hij hangen en blijft staan op Galaxy s4.
Dé een x blijft hij daarop sturen en andere x gaat hij na een tijdje over op blauw scherm.

Ikheb de batterij al een half uur er uit gehad en daarna de batterij er ingegaan en meteen aangesloten. Op de pc, dat hielp niet.

Cach gegevens wissen wil niet.
Ik kom daar niet in door volume knop boven aan, aanknop en de onderste knop gelijk in te drukken. Iemand nog een idee hoort ook dat kan oplossen.
Groetjes ans
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 mei 2019, 14:12

Hoi Ans,

Is het inmiddels al gelukt? Ik hoop het van harte voor je!

Een ander optie is ook nog om een harde reset uit te voeren, als de soft reset die je hierboven noemt niet werkt. Let wel op dat je dan alle gegevens en bestanden die op de telefoon opgeslagen staan, verliest. Een harde restet doe je met de volgende stappen:

1. Schakel je Samsung telefoon uit.
  2. Houd de ‘Volume Omlaag’ knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
  3. Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de ‘Volume Omlaag’ knop los.
  4. Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met ‘terug naar fabrieksinstellingen’ of ‘gegevens wissen’.
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ans,

Is het inmiddels al gelukt? Ik hoop het van harte voor je!

Een ander optie is ook nog om een harde reset uit te voeren, als de soft reset die je hierboven noemt niet werkt. Let wel op dat je dan alle gegevens en bestanden die op de telefoon opgeslagen staan, verliest. Een harde restet doe je met de volgende stappen:

1. Schakel je Samsung telefoon uit.
  2. Houd de ‘Volume Omlaag’ knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
  3. Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de ‘Volume Omlaag’ knop los.
  4. Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met ‘terug naar fabrieksinstellingen’ of ‘gegevens wissen’.
Laat je ons weten hoe het afloopt?

Reageer