Beantwoord

opstartprobleem met Galaxy S3!

Goedendag,

Sinds vandaag start mijn Galaxy s3 niet meer op. Hij bleef plots hangen, heb ik hem uitgezet. Vervolgens weer aan gezet. Ik zie het galaxy scherm, vervolgens  T-MOBILE scherm en dan komt er in het wit SAMSUNG. Ineens begint hij weer bij het T-MOBILE scherm. zo gaat het maar door. Heb dit een uur lang zo laten gaan maar er is geen verandering. Ook heb ik de batterij er in en eruit gehaald. schoongemaakt( terwijl hij al schoon was, maar toch) hij wordt niet warm of iets. heb hem helemaal opgeladen. niks helpt!

Wat nu te doen???

Alvast bedankt!

gr. Glenn
icon

Beste antwoord door ShadowLea 20 november 2013, 11:27

Zo te horen ging er iets mis met de systeembestanden bij de reboot. Je telefoon zit vast in wat men een bootloop noemt.

Kun je wel in het recovery menu komen? Dan kun je namelijk de telefoon resetten. (Je raakt dus wel alle data kwijt!!!!!).

Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home of aan/uit toets. (wisselt per toestel en versie)
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
@GlennS, welkom op het forum :)

ik snap dat dit erg vervelend kan zijn. helaas ben je niet de enige met dit probleem. zou je even willen kijken bij:

topic met meerdere problemen over de S3:
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s3-loopt-vast-reset-zichzelf-work-progress-196381/index10.html

helaas schiet het natuurlijk niet op als je telefoon helemaal dood is 😞 zou je toch nog even in netgenoemde topic willen kijken/reageren voor een oplossing?
Reputatie 7
Badge +9
Zo te horen ging er iets mis met de systeembestanden bij de reboot. Je telefoon zit vast in wat men een bootloop noemt.

Kun je wel in het recovery menu komen? Dan kun je namelijk de telefoon resetten. (Je raakt dus wel alle data kwijt!!!!!).

Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home of aan/uit toets. (wisselt per toestel en versie)
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Reageer