Beantwoord

oude sim past niet in nieuwe telefoon

• 24 september 2015
  • 1 reactie
  • 569 Bekeken

Hallo,

ik hoop dat iemand van jullie mij zou kunnen helpen.
Ik heb vandaag mijn nieuwe Samsung galaxy S6 Edge binnen gekregen, met een nieuwe simkaart.
Mijn oude abbonement loopt nog tot november dus zolang wil ik ook mijn oude sim nog gebruiken, ik wil namelijk graag mijn oude nummer houden. Maar nu past mijn oude simkaart niet in mijn nieuwe telefoon.. Moet ik nu een nieuwe 3 in 1 simkaart aanvragen met mijn oude nummer? En kan ik dan eind november mijn nummerbehoud pas aanvragen? Nu lukt dat namelijk nog niet..

Ik hoop snel mijn nieuwe telefoon te kunnen gebruiken nu ik hem eindelijk heb...
icon

Beste antwoord door Dolphin 24 september 2015, 15:56

Hallo Tjitskee,

Als je huidige abonnement ook van T-mobile is, hoef je alleen maar even je nieuwe SIMkaart te koppelen aan je huidige nummer. Dat doe je via My T-mobile onder Toestel & Sim. Zodra je dat gedaan hebt, kun je je nieuwe SIMkaart met je nummer gebruiken in je nieuwe telefoon.

Is je huidige abonnement NIET van T-mobile, dan zul je bij je huidige provider een nieuwe SIMkaart moeten aanvragen. Of dat voor die korte periode nog slim is (zeker als daar kosten aan verbonden zijn) moet je zelf afwegen.
Verder zul je, als je dat nog niet gedaan hebt bij het afsluiten van je abonnement van T-mobile, nummerbehoud moeten aanvragen. Hoe je dat precies doet en wat de procedure daarvoor is, kun je lezen op de volgende link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/nummerbehoud
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Tjitskee,

Als je huidige abonnement ook van T-mobile is, hoef je alleen maar even je nieuwe SIMkaart te koppelen aan je huidige nummer. Dat doe je via My T-mobile onder Toestel & Sim. Zodra je dat gedaan hebt, kun je je nieuwe SIMkaart met je nummer gebruiken in je nieuwe telefoon.

Is je huidige abonnement NIET van T-mobile, dan zul je bij je huidige provider een nieuwe SIMkaart moeten aanvragen. Of dat voor die korte periode nog slim is (zeker als daar kosten aan verbonden zijn) moet je zelf afwegen.
Verder zul je, als je dat nog niet gedaan hebt bij het afsluiten van je abonnement van T-mobile, nummerbehoud moeten aanvragen. Hoe je dat precies doet en wat de procedure daarvoor is, kun je lezen op de volgende link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/nummerbehoud

Reageer