Beantwoord

Oude simkaart past niet in nieuw toestel

Ik heb mijn nieuwe toestel, Samsung galaxy S7 ontvangen. Maar mijn simkaart van mijn oude toestel, Samsung Galaxy S4 past niet in de S7. Hoe nu verder? Wil graag zsm mijn nieuwe toestel gaan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Skyrider 15 februari 2017, 18:30

Goedenavond Supervrouw7

Heb je een verlenging (of nieuwe abonnement) met een nieuwe toestel, en via een T-Mobile shop of T-Mobile Store (online)?

Indien één van twee hierboven, dan kun je gratis naar een T-Mobile shop gaan. Je hebt een nieuwe toestel en omdat je oude SIM kaart niet in je nieuwe toestel kan, krijg je hier voor een gratis nieuwe 3 in 1 SIM kaart aangeboden.

Ook kan een moderator kosteloos ééntje voor je opsturen.

Vergeet niet dat SIM kaarten (indien je wel een 3 in 1 simkaart hebt gekregen) van T-Mobile afbreekbaar zijn tot de grootte die je nodig hebt voor je toestel.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Supervrouw7

Heb je een verlenging (of nieuwe abonnement) met een nieuwe toestel, en via een T-Mobile shop of T-Mobile Store (online)?

Indien één van twee hierboven, dan kun je gratis naar een T-Mobile shop gaan. Je hebt een nieuwe toestel en omdat je oude SIM kaart niet in je nieuwe toestel kan, krijg je hier voor een gratis nieuwe 3 in 1 SIM kaart aangeboden.

Ook kan een moderator kosteloos ééntje voor je opsturen.

Vergeet niet dat SIM kaarten (indien je wel een 3 in 1 simkaart hebt gekregen) van T-Mobile afbreekbaar zijn tot de grootte die je nodig hebt voor je toestel.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey Supervrouw7,

Skyrider heeft jou al van een compleet en goed antwoord voorzien!

Je had inderdaad een nieuwe simkaart moeten krijgen, dus ik heb deze direct naar je opgestuurd. Ik zag namelijk dat je nog niet langs een winkel was geweest, dus dit leek mij het snelste. Je krijgt de simkaart binnen 3 werkdagen en deze kun je vervolgens zelf activeren. Mocht iets niet lukken, laat het dan weten!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon. 🙂

Reageer