Vraag

Oude simkaart T-Mobile past niet in nieuwe telefoon

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb mijn T-Mobile abonnement verlengd en een Samsung S6 daarbij ontvangen. Nu past mijn oude simkaart (dus ook van T-mobile), niet in mijn nieuwe telefoon en ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen.

Moet ik dan een nieuwe simkaart aanschaffen of krijg ik deze nog?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Irma

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile,

Waarschijnlijk heb je nog een hele oude simkaart. Die wordt kosteloos vervangen.
Je kunt contact opnemen met de klantenservice of hier wachten tot een medewerker reageert.

Groet,
Dank je wel.

Ik wil morgen toch ook even langs de T-mobile shop gaan omdat ik nog een hoesje mag halen en dan vraag ik het daar ook maar meteen.

Fijne avond!
Reputatie 6
Badge +16
Hi i.d.b.

Leuk dat je hier je vraag stelt op het forum. Van harte welkom!

Gaaf dat je voor de Galaxy S6 bent gegaan. Welk toestel gebruikte je voorheen? Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Deel je ervaring met ons. ;)

Bij het aanschaffen van een nieuw toestel waarbij je een ander formaat simkaart nodig hebt, hoor je inderdaad een nieuwe simkaart te krijgen. Onze excuses voor het feit dat je geen nieuwe simkaart hebt gekregen.

Ik stuur je graag een nieuwe simkaart toe, maar deze krijg je dan pas binnen 3 werkdagen binnen. Ga je vandaag nog langs één van onze T-Mobile Shops? Zij kunnen je gelijk een nieuwe simkaart meegeven, zodat je direct gebruik kan maken van je nieuwe telefoon. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs de T-Mobile shop te gaan dan sturen we ja alsnog kosteloos een nieuwe simkaart toe. Laat ons weten of je langs bent geweest!

Als je nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen we je ook graag verder. 🙂

Reageer