Beantwoord

Oude telefoon recyclen

Ik wil graag twee oude telefoons (van echt jaren terug) recyclen. Nu weet ik natuurlijk mijn wachtwoord niet meer, dus hoe kan ik nu het geheugen wissen van de telefoon?
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 april 2019, 11:13

Hoi Linda,

Wat goed dat je deze twee telefoons wilt recyclen! Het is geen probleem dat je jouw wachtwoord niet meer weet hoor, geen zorgen. Je kunt dan alsnog alles van de telefoons wissen. Dit kun je doen door deze te resetten. Het verschilt een beetje per merk en toestel hoe dat werkt. Bij de meeste toestellen kun je resetten door de standby knop tegelijkertijd ingedrukt te houden met één van de volumeknoppen of allebei de volumeknoppen. Mocht je het zelf niet kunnen vinden, laat me dan gerust nog even weten om welke toestellen het gaat - dan kan ik met je meezoeken hoe het resetten bij die specifieke toestellen werkt!

Laat je het ook weten als het is gelukt? Succes! 😄
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Wat goed dat je deze twee telefoons wilt recyclen! Het is geen probleem dat je jouw wachtwoord niet meer weet hoor, geen zorgen. Je kunt dan alsnog alles van de telefoons wissen. Dit kun je doen door deze te resetten. Het verschilt een beetje per merk en toestel hoe dat werkt. Bij de meeste toestellen kun je resetten door de standby knop tegelijkertijd ingedrukt te houden met één van de volumeknoppen of allebei de volumeknoppen. Mocht je het zelf niet kunnen vinden, laat me dan gerust nog even weten om welke toestellen het gaat - dan kan ik met je meezoeken hoe het resetten bij die specifieke toestellen werkt!

Laat je het ook weten als het is gelukt? Succes! 😄
Met de nodige hulp van google is het mij gelukt om de telefoons te resetten, heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Ah wat super!

Graag gedaan hoor. Mochten we nog eens ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Reageer