Beantwoord

Oude zoekopdrachten niet meer tonen in zoekbalk

• 30 september 2018
  • 1 reactie
  • 1246 Bekeken

Hallo allen,
Ik maak gebruik van de Samsung internet app. Daarbinnen maak ik gebruik van Google als startpagina. Wat ik vervelend vindt is dat ik nu dingen zoek op google, ik op een later moment deze zoekopdrachten steeds terug zie. Dat was nooit zo en ik weet dat er een instelling is dat de zoekopdracht niet getoond wordt in de zoekbalk van google. Ik ben NIET ingelogd bij google met een account.........via de internetopties van google of in de browser van samsung zie ik niet de instelling terug als optie waardoor het mogelijk is de zoekbalk alleen als zoekbalk te gebruiken zonder steeds zoekhistorie te tonen
icon

Beste antwoord door Hajar 3 oktober 2018, 10:17

Hi Robert,

Je kan in dit geval gewoon de zoekgeschiedenis wissen. De instelling om niet op te slaan zit in een Google account, maar heeft geen effect op de geschiedenis van de Samsung Internet app. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Robert,

Je kan in dit geval gewoon de zoekgeschiedenis wissen. De instelling om niet op te slaan zit in een Google account, maar heeft geen effect op de geschiedenis van de Samsung Internet app. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer