Beantwoord

Piepje bij beginnen/beeindigen gesprek - hoe zet ik dit uit (Samsung Galaxy J5)

• 16 januari 2016
  • 6 reacties
  • 1020 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
Heb sinds kort een Samsung Galaxy J5. Ben er helemaal tevreden over. Waar ik me wel aan begin te ergeren is het piepje als ik ga bellen en als ik het gesprek beëindig. Ik heb alle geluidjes via instellingen uitgezet, maar deze krijg ik er niet uit. Weet even niet of het weg blijft als 'systeem'-geluid op mute staat, maar wil het gewoon ergens voor vast uit kunnen vinken. De handleiding hielp niet.......
icon

Beste antwoord door ShadowLea 17 januari 2016, 23:30

Die instelling wordt op sommige firmware versies nog wel eens verwijderd. (Hoogst irritant. Sluitergeluid is er ook zo'n optie die in NL eruit wordt gehaald, en in andere landen niet)

Als hij er niet in zit, is hij hoogstwaarschijnlijk uit die CSC versie verwijderd.

Kun je eens bellen naar *#1234# en dan hier noteren welke 3 regels er in beeld verschijnen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Ik weet niet of je hier wat aan hebt omdat ik een S4 heb, maar het zit hier :
telefoon > oproepinstellingen > belsignalen > verbindingstoon. Deze kan je aan- of uitzetten.
Laat even weten of dit geholpen heeft.
Reputatie 2
Xcrm, dank voor je reactie. Helaas zit dat menu op een J5 anders in elkaar en zijn de aan te passen instellingen beperkt. Ik kan wel vinden waar ik kan aangeven met welke handeling ik kan opnemen, maar over de verbindingstoon staat er niets.
Reputatie 7
Badge +9
Die instelling wordt op sommige firmware versies nog wel eens verwijderd. (Hoogst irritant. Sluitergeluid is er ook zo'n optie die in NL eruit wordt gehaald, en in andere landen niet)

Als hij er niet in zit, is hij hoogstwaarschijnlijk uit die CSC versie verwijderd.

Kun je eens bellen naar *#1234# en dan hier noteren welke 3 regels er in beeld verschijnen?
Reputatie 2
AP : J500FNXXU1AOL1
CP : J500FNXXU1AOL1
CSC : J500FNPHN1AOK2

ShadowLea, bij deze!

Bij mijn vorige Samsung was het juist vervelend dat het sluitergeluid niet uit kon........ 😉 Ieder z'n ding!
Reputatie 7
Badge +9
AP : J500FNXXU1AOL1
CP : J500FNXXU1AOL1
CSC : J500FNPHN1AOK2

ShadowLea, bij deze!

Bij mijn vorige Samsung was het juist vervelend dat het sluitergeluid niet uit kon........ 😉 Ieder z'n ding!

Dat is de Nederlandse open markt firmware.

T-Mobile kan helaas niets aan de open markt firmware veranderen. Ik kan niet garanderen dat de optie wel in andere firmware zit (Dat kun je alleen zien door die te installeren), dus uitproberen is een beetje veel gedoe.

Je zou eventueel een berichtje aan Samsung NL kunnen sturen met de vraag waarom je het niet kan instellen. Die gaan over de functies in de PHN firmware.
Reputatie 2
Ik zal Samsung eens mailen. Mijn ouders hebben ook beide een J5, ben benieuwd of zij hetzelfde piepje horen...... Zal eens vragen!

Dank je wel!

Reageer