Beantwoord

Plusje in scherm bij Samsung S6

• 10 juni 2017
  • 8 reacties
  • 18477 Bekeken

Ik had vanmorgen in eens rechts boven in het scherm een plusje staan, naast de batterij icoon, wat betekend dit ?
Had er graag een afbeelding bij willen zetten maar dat kan hier niet.
icon

Beste antwoord door Skyrider 10 juni 2017, 11:25

Een goedemorgen Arjan!

Bedoel je zo'n plusje als op mijn afbeelding? Zo ja, dan is dit een databesparingsfunctie. Ik weet niet of je nog Android Marshmallow (6.0) hebt, of de nieuwe Android Nougat (7.x). Maar dit kun je makkelijk uitzetten door het navigatie menu (foto 2).

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Een goedemorgen Arjan!

Bedoel je zo'n plusje als op mijn afbeelding? Zo ja, dan is dit een databesparingsfunctie. Ik weet niet of je nog Android Marshmallow (6.0) hebt, of de nieuwe Android Nougat (7.x). Maar dit kun je makkelijk uitzetten door het navigatie menu (foto 2).

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
ik heb dit ook opeens vanaf het weekend, maar ik kan het niet uitzetten. het icoontje komt niet voor in het navigatiemenu. wat nu?
Hoi Khan786, welkom op het klantenforum.

Zou je een screenshot kunnen uploaden? Dan kunnen we zien wat je bedoelt.
dank voor uw reactie kaassausje, maar ik heb de melding "waarschuwen wanneer je boven een bepaald GB' komt aangepast naar 5.0. het was 2.0 ingesteld. En het icoontje is weggevallen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Khan786,

Bedoel je dat het icoontje nu weg is en de vraag is opgelost? Zo ja: super! Bedankt voor het delen van jouw handelingen! 😃
Goede morgen,

Sinds 1 week is deze teken op me telefoon verschenen, Sinds dien kan ik ook geen Bluetooth gebruiken. Heb van alles geprobeerd instelling gereset.

Reputatie 6
Badge +17
Je hebt download booster ingeschakeld (downloadbooster gebruikt 4G en Wifi om downloads te versnellen), dat betekenen die icoontjes.
Zie ook deze website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-is-de-downloadbooster-functie-en-hoe-gebruik-ik-deze/

Als je het uit wilt zetten, kun je het volgende doen:
1. Ga naar instellingen en kies voor 'VERBINDINGEN'.
2. Tik dan op 'MEER VERBINDINGSINSTELLINGEN'.
3. Zet 'Downloadbooster' uit door op de schuifknop te tikken.
Hel erg bedankt zal nooit zelf achter zijn gekomen.
Was al bij 2 telefoon winkel geweest en niemamd kon me ermee helpen

Reageer