Power knop kapot GalaxyS6 Edge

• 3 juni 2019
  • 2 reacties
  • 1265 Bekeken

Goeiedag,

Sinds gister doet bij mij de Power knop het niet meer, toen ging ik goed kijken en toen zag ik dat er een deukje in mn toestel zat. Nu is het niet mijn toestel maar die van mijn moeder die ik tijdelijk leen 😶.
En nu komt het grootste probleem, zonder power button wil het toestel niet meer aan na het afsluiten. Wat kan ik nu doen zonder dat ik een dure reparatie hoef uit te voeren die me 100de euros kost.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Gezien de leeftijd zal er waarschijnlijk geen garantie meer opzitten? Vaak zit er in elke stad of dorp wel een winkeltje die telefoons repareert. Deze zijn meestal niet zo duur. Online zijn ze ook wel te vinden, dan zal je 'm moeten opsturen. Je zou deze kunnen proberen. Enigste andere optie is een andere telefoon, maar dat is wel een stuk duurder.
Reputatie 7
Badge +20
@Gebruiker0341 Oei dat lijkt mij echt niet fijn.
Er zijn nu GOGOGO deals, verras je moeder met een nieuwe telefoon (grapje)😂
Zo’n powerknop is ook zelf te repareren. Maar dan ben je met een reparatiesetje ook snel zo’n €35, kwijt

Er staan op YouTube veel filmpje met stap voor stap uitleg hoe je de powerknop kan vervangen.

Laat je hem liever maken, dan heb ik gezien op Google dat het €50/60 kost. Maar dan zit je nog wel met dat deukje hoe ga je dat uitleggen😲?
Succes.

Reageer