Beantwoord

Pre order cadeau Samsung s21 buds

• 8 februari 2021
  • 12 reacties
  • 114 Bekeken

pre order cadeau samsung s21 buds ik heb de tellefoon zaterdag 6 feberuari binne gehad en hem eerder besteld  hoe zit het dan met de buds bestelen .

vriendelijke groet van davey debruin

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 februari 2021, 15:25

Hallo @davey91 

Je kan je aankoop hier registreren om de buds te ontvangen.

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @davey91 

Je kan je aankoop hier registreren om de buds te ontvangen.

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @davey91  Hopelijk helpt de link (url) je verder.

Besteldatum Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen: van 14/01/2021 t/m 28/01/2021.

Komt alles goed.

Dit is verder een actie van Samsung. 
Vul uiterlijk 31 maart 2021 het formulier in met jouw gegevens en upload een volledige, leesbare kopie van het pre-order bewijs van je nieuwe Galaxy S21 5G 

Succes! 

Ik heb mee gedaan aan de pre-order actie. Samsung had mijn aanmelding afgekeurd omdat het land niet zichtbaar is op het besteloverzicht dat ik had geupload. Maar dit is het enige document dat ik heb ontvangen. Krijg ik ook nog een factuur en/of hebben anderen hier ook last van?

Maw: Samsung geeft het volgende aan:

Deelnemen Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 31 maart 2021:

1. Een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra, inclusief vermelding van  De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra is gepre-orderd  De pre-order datum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen: 14 januari 2021 t/m 28 januari 2021
  2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de EAN-code en het IMEInummer.

Dus is het “besteloverzicht ” wat ik van T-mobile heb ontvangen hetzelfde als wat Samsung bedoelt met “pre-orderbewijs”

De reden van afkeuring was: 

Het land van aankoop is niet zichtbaar (of leesbaar) op het aangeleverde aankoopbewijs.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mark_ 

Wat heb je geüpload als aankoopbewijs? Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Dit kun je uploaden op de website van Samsung. Heb je je wel voor de juiste actie geregistreerd? Met de informatie die ik je heb gegeven zou het wel moeten lukken. En anders kun je het beste contact opnemen met Samsung dit is namelijk een actie van Samsung zelf. 

Ik hoor graag of het lukt!

Het bestelformulier.

Is er nog een adere mogelijkheid dan het bestelformulier? Ik zal toch niet de enige zijn?

Net weer met Samsung gebeld, ze willen iets waar ook het adres van T mobile opstaat.

Dat staat niet op jet besteloverzicht

Dit wordt dus niet geaccepteerd

Het is nu wel geaccepteerd na het opsturen van een printscreen van de mail.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mark_ 

Wat fijn dat het is gelukt! Ik wens je veel plezier met je Samsung en de buds!

Reageer