Beantwoord

Prijs Samsung Galaxy S7 Edge 32GB

• 18 maart 2017
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Goedemorgen, Ik kan verlengen. Na een grondige vergelijking met andere providers valt mij op dat de toestelprijs van een Samsung Galaxy S7 edge 32GB (€75 retour actie buiten beschouwing gelaten) bij T-mobile circa €240 hoger ligt. Dit grote verschil uit zich uiteraard in de maandpremie en/of toestel bijbetaling. Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee, dus overstappen lijkt de goedkoopste optie. Voorbeeld Tele2 in de bijlage. Wat zijn de mogelijkheden bij T-mobile?
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2017, 13:10

Hoi hanneske,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. We doen altijd ons uiterste best om de meest voordelige tarieven te hanteren. In sommige gevallen hebben wij acties waardoor we lager zitten met de prijs tegenover andere providers en soms is het andersom.

In het voorbeeld dat jij geeft zijn de maandkosten €13,- lager dan bij ons. Hier tegenover staat wel dat je bij T-Mobile ook onbeperkt kan sms'en en bellen in de EU. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over extra kosten als je op vakantie gaat! Daarnaast zijn er vele diensten en services waar je van kan profiteren. Denk hierbij aan T-Mobile Extra, T-Mobile Samen, T-Mobile vriendenkorting. Maak je hier nog geen gebruik van, doe er dan je voordeel mee!

Tegenover de lagere maandelijkse kosten staat trouwens wel de toestel prijs. Waar je bij ons niets hoeft te betalen voor de telefoon betaal je in jouw voorbeeld wel een eenmalig bedrag van €109,-. Dit staat los van de €75,- cashback actie, want deze is door Samsung georganiseerd. Je kan via Samsung achteraf dus de cashback claimen.

Vind je het goed als één van onze vriendelijke collega's je belt met een mooi aanbod? Deze zal niet (of weinig) verschillen met het aanbod online, maar wellicht dat jullie samen tot een passende oplossing kunnen komen! Laat ons gelijk weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hanneske,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. We doen altijd ons uiterste best om de meest voordelige tarieven te hanteren. In sommige gevallen hebben wij acties waardoor we lager zitten met de prijs tegenover andere providers en soms is het andersom.

In het voorbeeld dat jij geeft zijn de maandkosten €13,- lager dan bij ons. Hier tegenover staat wel dat je bij T-Mobile ook onbeperkt kan sms'en en bellen in de EU. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over extra kosten als je op vakantie gaat! Daarnaast zijn er vele diensten en services waar je van kan profiteren. Denk hierbij aan T-Mobile Extra, T-Mobile Samen, T-Mobile vriendenkorting. Maak je hier nog geen gebruik van, doe er dan je voordeel mee!

Tegenover de lagere maandelijkse kosten staat trouwens wel de toestel prijs. Waar je bij ons niets hoeft te betalen voor de telefoon betaal je in jouw voorbeeld wel een eenmalig bedrag van €109,-. Dit staat los van de €75,- cashback actie, want deze is door Samsung georganiseerd. Je kan via Samsung achteraf dus de cashback claimen.

Vind je het goed als één van onze vriendelijke collega's je belt met een mooi aanbod? Deze zal niet (of weinig) verschillen met het aanbod online, maar wellicht dat jullie samen tot een passende oplossing kunnen komen! Laat ons gelijk weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent. 🙂
Hallo,

Ik begrijp de meerwaarde voor klanten van T-Mobiole, maar ik kies daar bewust niet voor.
24mnd x €13= €312
€312 - €109 (kosten Tele2) = €204 voordeel.

Het verschil tussen EU bellen/sms'en is overigens niet €13 (uitgaande van het voorbeeld van Tele2) maar €27 als ik voor die optie bij T-mobile zou kiezen.
€62-€35= €27
Kies ik ook bewust niet voor.

Dit staat los van de €75,- cashback actie, want deze is door Samsung georganiseerd. Je kan via Samsung achteraf dus de cashback claimen.

Klopt...geef ik ook aan. "cashback buitenbeschouwing gelaten."

Vind je het goed als één van onze vriendelijke collega's je belt met een mooi aanbod? Deze zal niet (of weinig) verschillen met het aanbod online, maar wellicht dat jullie samen tot een passende oplossing kunnen komen! Laat ons gelijk weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent. :)

Toch maar niet. Ik ben niet overtuigd. Het verschil van €204 is wat jij al aangeeft minimaal of niet overbrugbaar bij T-mobile.
Bedankt voor jouw uitleg. Ik zoek mijn heil ergens anders. No hard feelings. :-)

Hanneske
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hanneske,

Hier heb ik verder niets op aan te vullen. Er is inderdaad een duidelijk verschil in de prijzen, dat verschil kunnen onze collega's ook niet corrigeren.

Wist je trouwens dat de nieuwe Samsung Galaxy S8 binnenkort aangekondigd gaat worden? Is het een idee om nog even te wachten tot dit toestel beschikbaar is? Dan kan je meteen gebruik maken van de meest geavanceerde, recente en up-to-date toestel van Samsung. Wellicht het wachten waard. 😉

Reageer