Vraag

Probleem met Samsung S7 geluid na het bellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Na bellen is mijn volume bijna weg volume staat maximaal. Niet bij gebeld worden. Is weer oke na opnieuw opstarten. Wie weet waar dit aan ligt?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey LLX,

Welkom bij de T-Mobile Community. Gaaf om je hier te zien. 😉

Erg vreemd! Begrijp ik goed dat de volume van je ringtone, muziek en andere meldingen automatisch na een gesprek zachter wordt? Hoe merk je dit? Sinds wanneer heb je hier last van? Gebeurt dit ook als je bijvoorbeeld iemand belt via Whatsapp of Skype?

Zou je willen controleren of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan? Check voor de zekerheid ook dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Hallo, ik heb hier last van sinds mijn voorlaatste update. Nu heb ik Android 7 als laatste software. Geluid is nagenoeg weg na bellen, niet na gebeld worden, mijn wekker geeft geen ringtone meer maar een piep, filmpjes/video's in RTL-z en nu.nl starten niet maar blijven bufferen. Weet niet of het ook bij Whatsapp bellen is, gebruik ik weinig of niet en Skype niet. Ook niet te horen als iemand belt. Soms als ik iets wil weizigen of probeer aan te passen in instellingen lees ik in het scherm "kan niet aanpassen tijdens bellen terwijl ik niet aan het bellen ben. Mvg. Leo
Reputatie 6
Badge +16
Hoi LLX,

Bedankt voor de aanvullende informatie!

Als je problemen ervaart na een update dan is 9 van de 10 keer het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de oplossing. Zou je daarom een back-up kunnen maken van al je gegevens en je toestel één keer terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Instructies vind je op onze toestelhulp pagina!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Op jullie advies opnieuw opstarten heeft het probleem opgelost. Dank jullie wel.
Reputatie 6
Badge +17
Hi LLX,

Top dat het heeft gewerkt!! 😉

Reageer