Beantwoord

Probleem met verbinden Samsung openbaar wifi netwerk?

• 30 januari 2017
  • 14 reacties
  • 17588 Bekeken

Ik heb een probleem bij het verbinden met een openbaar wifi netwerk. Dit terwijl anderen met een ander toestel geen problemen hebben. Ik krijg dan de melding: Je verbinding is niet prive of Deze site is niet bereikbaar.
Inloggen op mijn eigen wifi of bijv buren geeft geen problemen??
Wie weet raad??
icon

Beste antwoord door Amy 31 januari 2017, 10:08

Hey WilZep,

Super om te zien dat Serviceweb je al van een reactie voorzien heeft. Wel jammer dat die beveiliging niet de oorzaak is. Ik zie ook dat je gisteren contact hebt gehad met een van mijn collega's en Extra Veilig Online verwijderd is. Heb je daarna je toestel al een keer herstart en heeft dit ook niet geholpen?

In dit geval zou ik je willen adviseren om je toestel eens op te starten in veilige modus. Ik ben benieuwd of het dan wel werkt! Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over.

Wil je ons op de hoogte houden? :8
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat voor een toestel heb je? Als je Android hebt met een beveiliging erop kan het zijn dat je telefoon het niet veilig vind en daarom geen contact maakt. Een iPhone zou eigenlijk altijd contact moeten kunnen maken. Gebruik je misschien VPN?

Bij veel openbare wifi netwerken moet je eerst de voorwaarden accepteren voordat je echt verbonden bent. Vaak heb je ook in een ziekenhuis dat je eerst naar een website moet, dat zou normaal vanzelf moeten gaan, met de vraag of je Eem goedkeuring Wil geven dat je via hun op WiFi mag. Het kunnen dus verschillende redenen zijn waarom het niet werkt.

Misschien een keer je telefoon resetten, dat het dan is opgelost? Om veiligheidsredenen kan ik je gebruik maken van openbare WiFi afraden!! Je weet nooit wie er mee kijken en wat ze met je telefoon doen. Wie zegt dat dit nooit gebeurd, vaker dan je denkt. Zelf gebruik ik gewoon 4G dan zit je altijd goed!
Hallo Serviceweb

Ik heb een S7 maak geen gebruik van VPN en had idd een beveiliging erop zitten van My Knox! Die heb ik eraf gehaald maar merkte dus gisteren dat ik nog steeds geen verbinding kon maken. Via 4g kon ik dat wel. Mijn zoon kon bewoon wel verbinding maken zonder problemen!?
Reputatie 6
Badge +15
Hey WilZep,

Super om te zien dat Serviceweb je al van een reactie voorzien heeft. Wel jammer dat die beveiliging niet de oorzaak is. Ik zie ook dat je gisteren contact hebt gehad met een van mijn collega's en Extra Veilig Online verwijderd is. Heb je daarna je toestel al een keer herstart en heeft dit ook niet geholpen?

In dit geval zou ik je willen adviseren om je toestel eens op te starten in veilige modus. Ik ben benieuwd of het dan wel werkt! Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over.

Wil je ons op de hoogte houden? :8
Hallo Amy Bedankt voor je reactie Het probleem is dat ik het thuis niet kan testen omdat het daar werkt. Als ik meer weet laat ik je het weten.
Reputatie 6
Badge +15
Hey WiZep,

Het is in dit geval inderdaad handiger om dit eens buiten de deur te doen!

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Hallo Amy Heb vandaag contact gehad met iemand van Samsung. Deze melding kan je via geavanceerd door klikken en alsnog gewoon op wifi. Dat..... had ik dus niet geprobeerd maar klinkt logisch Ik ga het zien Laat het weten Bedankt voor je reactie terug ????
Reputatie 7
Badge +20
Hi WilZep,

Heb je het ondertussen al weten te testen? We zijn natuurlijk behoorlijk benieuwd naar de uitkomst! 🙂
Nog niet die gelegenheid gehad maar laat het weten????????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilzep,

We horen het tegen die tijd graag! 🙂

Hallo , 

Ik heb hetzelfde probleem met Hotspots

Overal waar wifi is gaat het prima , maar zo kom je ergens waar hotspots zijn , in het begin gaat het prima tot je moet bevestigen, dan krijg je de melding van google dat de verbinding is verbroken

Zo vreemd want tot een jaar geleden deed hij het nog prima

Wie weet raad ,

Ik heb een samsung dual core telefoon

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ingrid22 

Goed dat het ons laat weten. Er was een blokkade actief, deze heb ik voor je uitgeschakeld! :grinning:  Ik vermoed dat dit de oorzaak is van het probleem. Zo niet, laat je het dan even weten? Dan kunnen we verder zoeken naar een oplossing.

Hopelijk kun je weer overal internetten en als je nog andere vragen hebt, ben ik er altijd om je verder te helpen! 

Goedemorgen,

U heeft toch niet de blokkade opgeheven zodat ik nu een intenetbundel heb hoop ik , want dat had ik juist in laten stellen . Zodat ik alleen van het gratis internetten gebruik kon maken en voor de rest geblokkeerd was. 

Mvg ingrid

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ingrid22 

Oh dat was dan niet de bedoeling! Ik zie dat de blokkade weer actief is dus geen zorgen. Begrijp ik het goed dat je de pop-up pagina bedoeld, die omhoog komt als je met een hotspot verbinding wilt maken? Het klopt inderdaad dat je deze moet accepteren om hier verbinding mee te krijgen. Dit is een persoonlijk voorkeur van het bedrijf die deze hotspot aanbiedt.

Heb ik je zo voldoende kunnen helpen met deze informatie? Ik hoor het graag als je nog verdere vragen hebt! :grinning:

Goedemiddag,

Heb vanmorgen contact gehad en het ligt aan mijn telefoon, dit is een oudje een samsung Galaxy core 4 4 en die pakt de updates van google etc niet meer. Daarom kan ik ook niet op de site komen om in te loggen

We hebben gelijk weer de blokkades ingesteld.

Dus zal met de tijd een andere telefoon nodig hebben

Maar bedankt.

Gr Ingrid

Reageer