Beantwoord

Problemen connectiviteit Note 4 sinds update Marshallow 6.0.1

• 21 juli 2016
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Hi community members,

Ik heb een probleem waarbij de meeste apps verbinding verliezen met internet.
Deze problemen komen het meeste voor met streaming dienste zoals Tidal en Spotify, waarbij er een nummer speelt en middenin het nummer ineens stopt. Als ik dan op de app klik geeft hij aan dat er een probleem met de connectie was. Dit terwijl het perfect stabiel is. Andere probleem is bij Facebook, waarbij ik "can't connect right now" in beeld krijg wanneer ik naar een profiel of reply wil kijken. Hij denkt dus dat ik geen verbinding heb. Dit gebeurt thuis via Wi-Fi en via 4G.

Heb geprobeerd om mobile data uit en weer aan te zetten en ook Airplane Mode. Dit werkt voor 2 minuten.
Voor streamingdiensten werkt deze voorgestelde oplossing ook niet.

Ook is mijn toestel traag, lagt en is gewoon een horror om mee te werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Informatie:
Model number: SM-N910F
Android Version: 6.0.1
#1234# geeft niks. Ik krijg dan "Connection problem or invalid MMI code." te zien.
Indien er meer info nodig is dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt aan iedereen die zijn vingers hieraan wilt branden!

Groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door ShadowLea 21 juli 2016, 22:44

Bij problemen met apps, traagheid, haperende verbindingen en errors na een update is de eerste stap altijd een fabrieksreset. 99% van de tijd lost dat alle problemen op.

De update wordt namelijk over de oude gezet bij de installatie, en dat is niet altijd vlekkeloos. (Is ook niet mogelijk, te veel variabelen.)

Maak wel eerst een goede backup, en vergeet vooral je SMSjes, whatsapp en contacten niet!

Oh, en het is *#1234#. Je vergat de ster 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Bij problemen met apps, traagheid, haperende verbindingen en errors na een update is de eerste stap altijd een fabrieksreset. 99% van de tijd lost dat alle problemen op.

De update wordt namelijk over de oude gezet bij de installatie, en dat is niet altijd vlekkeloos. (Is ook niet mogelijk, te veel variabelen.)

Maak wel eerst een goede backup, en vergeet vooral je SMSjes, whatsapp en contacten niet!

Oh, en het is *#1234#. Je vergat de ster 😉

Reageer