Problemen met de engelstalige Samsung Omnia 7

Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik heb al enige tijd problemen met mijn Windows 7 phone van T-mobile. Ik heb nu al mijn 2de telefoon en mijn 3de simkaart.

Ik krijg geen connectie met het netwerk. Elke keer al moet de telefoon omschakelen naar een andere zendpaal geeft hij emergency of no service.

Waneer ik dan mijn pincode van mijn sim wijzig dan werkt hij weer tot ik bij de volgende paal ben.

Hij heeft vanaf het begin nog geen 1 keer normaal gewerkt.

Wie weet er een oplossing voor mijn probleem. Want ben gewoon niet bereikbaar.

4 reacties

Reputatie 2
Ik neem aan dat niemand anders dit probleem heeft?

Weet ook niemand van Tmobile iets over dit probleem. Ik ben op dit moment gewoon niet bereikbaar..
Reputatie 6
@ghcstelt
Kun je mij via een privébericht het 06-nummer, het bijbehorende simkaartnummer en het IMEI-nummer van je telefoon sturen? Het IMEI-nummer kun je vinden door de volgende code in te voeren: *#06#

Als ik deze informatie van je heb ontvangen, kan ik het voor je nakijken.
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, via de PDAshop heb ik een losse Omnia 7 besteld.

Ik sta op het punt om het toestel terug te sturen, begrijp ik uit onderstaande dat het met settings op te lossen is?
ik heb alleen maar problemen met de omnia 7.hij importeerd de contacten niet van de sim terwijl ik alles goed ingesteld heb.ook een engelse versie plus hij update niet.geweldig dat windows phone gebeuren.nee de volgende wordt android.zonde van mijn tijd en geld

Reageer