Beantwoord

Problemen met galerij en camera

• 17 maart 2016
  • 6 reacties
  • 2667 Bekeken

Sinds ongeveer een maand springt mijn telefoon, na het maken van een foto, automatisch over naar de galerij. Ik kan dus niet meerdere foto's achter elkaar maken, omdat ik na iedere foto vanuit de galerij terug moet naar de camera. Ik wil dit graag uitzetten, want het is mega irritant, maar ik weet niet hoe. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 17 maart 2016, 17:28

Als je de Camera app opent, staat er links onderin een tandwieltje. Klik daarop, daarna op de 3 stippen, ergens in de opties die je dan krijgt hoort 'Foto's/vid. tonen' te staan, kun je die uitzetten?
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Ingridvdb, welkom op het forum.

Van welke telefoon maak je gebruik? Dan kunnen er gerichte tips worden gegeven.
Ik heb een samsung galaxy s5, gekocht in juli 2015
Zou je onder Instellingen -> Applicatiebeheer -> tabblad 'Alles' -> Camera (de app aanklikken) eens willen kijken of er een standaardinstelling bij staat? (Staat onder het stukje over Buffer, mogelijk moet je even scrollen.) Zo ja, kun je die wissen en kijken of dat het probleem oplost?

Anders even dezelfde handelingen herhalen, maar dan Galerij openen i.p.v. Camera.

Laat je weten of dat heeft geholpen?
Bij camera stonden geen standaardinstellingen. Bij galerij wel en die heb ik uitgezet maar hij gaat nog steeds direct naar de galerij na het maken van een foto. Nog meer tips? 🙂
Als je de Camera app opent, staat er links onderin een tandwieltje. Klik daarop, daarna op de 3 stippen, ergens in de opties die je dan krijgt hoort 'Foto's/vid. tonen' te staan, kun je die uitzetten?
Ja dat is hem! Super bedankt! Opgelooost 🙂

Reageer