Vraag

Problemen met mijn Samsung Galaxy S Plus van 1 jaar oud

Beste,

Ik heb de laatste maanden erg veel problemen met mijn Samsung S Plus. Eigenlijk ook een beetje frustrerend omdat eht probleem de laatste weken steeds erger wordt. Toestel is net een jaar oud.
Ik ben al naar de winkel geweest van T-Mobile en daar werd mij gezegd dat ik mijn telefoon weer terug op fabrieksinstellingen moest zetten. Dit heb ik niet gedaan, want als ik dan weer aan de slag ga met mijn telefoon gaat het probleem weer van voor af aan beginnen.

Onderstaand ervaar ik met de telefoon:

- Erg traag, ikheb nog zat geheugen
- Start ineens opnieuw op, te pas en te onpas
- Loopt vaak vast

Vandaag is mijn telefoon 20 keer opnieuw opgestart, ik kan dus rustig zeggen dat ik lichtelijk gefrustreerd ben ;-)
Update heb ik al gedaan.
Ik gooi dagelijks de cookies en de buffer leeg.

Wie kan mij vertellen wat ik nu nog meer moet doen voor ik de telefoon uit het raam gooi ;-)

Gr Heidi

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum Heidi 🙂 !

Vervelend dat je Samsung Galaxy S Plus niet goed werkt :(
Kan jij mij vertellen hoe oud jij simkaart is?  er zijn met de Plus namelijk een hoop problemen met een veroudere type simkaart.
Dave670 schreef:

Welkom op het forum Heidi 🙂 !

Vervelend dat je Samsung Galaxy S Plus niet goed werkt :(
Kan jij mij vertellen hoe oud jij simkaart is? er zijn met de Plus namelijk een hoop problemen met een veroudere type simkaart.

Ik denk zo'n 8 a 9 jaar.
Ik heb hem in ieder geval al een hele tijd.
Gr Heidi
Reputatie 6
Badge +16
@HeidideGeus

Welkom op het forum!

Ik zie inderdaad dat je gebruik maakt van een vrij oude simkaart. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Zodra je deze ontvangen hebt kan je via My T-Mobile onder het kopje "Service & Contact" je nieuwe simkaart activeren. Laten we hopen dat hiermee het probleem wordt verholpen.

@HeidideGeus

Welkom op het forum!

Ik zie inderdaad dat je gebruik maakt van een vrij oude simkaart. Ik heb je daarom gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Zodra je deze ontvangen hebt kan je via My T-Mobile onder het kopje "Service & Contact" je nieuwe simkaart activeren. Laten we hopen dat hiermee het probleem wordt verholpen.

Dank je wel
Ik zie hem graag tegemoet

Gr Heidi
probeer een factory reset

Ben ik dan alles kwijt?
Toestel werkt al wel iets sneller.
Loopt nog wel af en toe vast en het steeds opnieuw opstarten is ook minder.
Reputatie 4
@ HeidideGeus

Bedankt voor je update! Goed om te horen dat er een verbetering merkbaar is. Hoe vaak valt het toestel nu nog uit? Is er sinds je laatste reactie nog iets veranderd? Ik hoor graag van je!
Reputatie 2

Ben ik dan alles kwijt?

ja, dus eerst een backup maken! je telefoon geheugen blijft wel intact normaal gesproken.
je bent wel al je apps kwijt en je instellingen.
eigenlijk krijg je dan weer een lege telefoon zoals hij was toen je hem kreeg.

Reageer