Beantwoord

Problemen met mn Galaxy S GT-I9000: HELP!!

Telefoon is zondagnacht uit zich zelf uitgegaan (was niet leeg),daarna opgeladen, vervolgens weer aangedaan en daarna stonden al mn app's door elkaar heen, al mn berichten en notities zijn weg en ik heb geen internet meer!!! Dus ook geen what's app.... :-(

En vannacht is mn telefoon trouwens weer uitgegaan vanzelf. Apps staan nu nog wel in de volgorde die ik er gisteren weer had ingezet, maar nog steeds geen internet, geen berichten, geen notities en als ik een bericht wil maken, dan heb ik ook geen swype meer! HELLUP!
icon

Beste antwoord door Bas 3 september 2018, 09:24

Hey stiena,

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je toevallig een backup gemaakt van het toestel voordat je deze hebt geüpdatet? Dan kun je namelijk proberen om alles terug te zetten met de backup file. Hiermee zijn dan automatisch alle notities weer terug! Je kunt dit doen via: de app Instellingen > Systeem > Back-up en vervolgens App-gegevens > Schakel Automatisch terugzetten in. Meer hierover kun je lezen op deze website.

Hopelijk krijg je hiermee je notities weer terug, stiena! Laat je me even weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

8 reacties

Maaikeh schreef:

Telefoon is zondagnacht uit zich zelf uitgegaan (was niet leeg),daarna opgeladen, vervolgens weer aangedaan en daarna stonden al mn app's door elkaar heen, al mn berichten en notities zijn weg en ik heb geen internet meer!!! Dus ook geen what's app.... :-(

En vannacht is mn telefoon trouwens weer uitgegaan vanzelf. Apps staan nu nog wel in de volgorde die ik er gisteren weer had ingezet, maar nog steeds geen internet, geen berichten, geen notities en als ik een bericht wil maken, dan heb ik ook geen swype meer! HELLUP!

Ik heb sinds deze week precies hetzelfde probleem en met ons een hoop mensen zo te lezen.
Telefoon was vol, ik ging slapen, werd 's ochtends wakker en telefoon stond uit, berichten verdwenen, apps van mijn startscherm af en APN (T-mobile Internet) verdwenen. Heb gisteren via KIES 2.2.1 erop gezet en was helemaal tevreden met het resultaat. Toetsen werkten allemaal weer en hij was een stuk sneller. Vanochtend toen ik wakker werd helaas weer hetzelfde gezeur. Dit gaat nu al een paar dagen lang zo en niets helpt.

NOG TIPS????
@Maaikeh: Je kunt je internet weer activeren door naar je Instellingen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken en dan naar Namen toegangspunten te gaan. Druk nu linksonder op menu en kies voor Nieuwe APN en vul onderstaande in:

Naam: T-Mobile Internet
APN: Internet

Onderaan:

Verificatietype: PAP
APN-type: Internet + MMS

Druk nu weer op menu en kies voor opslaan en je internet werkt weer.

Bij mij gebeurt het alleen dagelijks dat mijn telefoon weer uitstaat en deze instellingen weer verdwenen zijn 😞
Reputatie 6
Badge +12
@Maaikeh, 

Welkom op het forum! :)
Ik vermoed dat jij nog 2.2.1 hebt van de Galaxy S1, wil je even reageren op mijn PM?
Thnx for the PM Dave!
Ik heb de laatste update gehad op 1 september en nu zijn al mijn notities weg!
Reputatie 3
Badge +11
Hey stiena,

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je toevallig een backup gemaakt van het toestel voordat je deze hebt geüpdatet? Dan kun je namelijk proberen om alles terug te zetten met de backup file. Hiermee zijn dan automatisch alle notities weer terug! Je kunt dit doen via: de app Instellingen > Systeem > Back-up en vervolgens App-gegevens > Schakel Automatisch terugzetten in. Meer hierover kun je lezen op deze website.

Hopelijk krijg je hiermee je notities weer terug, stiena! Laat je me even weten of het gelukt is?
Hoi Bas
Ja het is gelukt ,Ik ben gaan kijken of er een back-up was en die was er .
Gelukkig want er stonden veel afspraken van het ziekenhuis in en nog andere belangrijke afspraken.
Hoe kan ik voorkomen dat het nog eens gebeurd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stiena,

Wat super dat het is gelukt! Zoiets kan natuurlijk zomaar gebeuren dus zorg ervoor dat je altijd een back up maakt van je gegevens. Zo kun je altijd je gegevens terug halen, mocht dat nodig zijn.

Reageer