Beantwoord

Problemen met Samsung S9 note

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik heb mijn mobiel nu een week en heb er al zoveel problemen meegehad dat ik hem wil omruilen voor het zelfde apparaat .Geen maandag ochtend geval dus.
In middels heb ik ook contact gezocht met Samsung ,zonder echt resultaat.
Misschien weten jullie nog een oplossing. Want nu voel ik mij bekocht en in de steek gelaten

Dit heb ik ze gemaild:
Ik heb mijn S9 note sinds een week in huis.
Hij heeft nog nooit goed gewerkt. Ik wordt telkens aan geraden een nood procedure via smart Switch uittevoeren.
Dat heb ik al tig keren gedaan maar zonder enig succes. Ik ben het zat. IK heb de S2 gehad, S6 ,S7 en nu de S9 note, Een slechter toestel konden ze niet vinden, anders had ik die gekregen.
De software heb ik al gedownload, die wordt ergens neergezet waar je hem nooit meer kan terug vinden. De smart switch app werkt net zo rottig als de S9. Vele malen stoppen, bijv op 21% en 85 %. Daarna installeren dat breekt ook iedere keer af en dan adviseren ze je maar naar een Samsung service centrum te gaan. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in. Het liefst annulerenen en dan maar een iphone? Of jullie hebben een echte oplossing en niet dat klungel werk. Ik zie met hoop jullie antwoord te gemoet. Kortom deze ellende heeft me al weer 2 dagen gekost.
icon

Beste antwoord door Folkert 20 februari 2019, 21:35

Eerst een fabriek reset proberen en niets van je vorige Samsung overnemen. Geen smart switch of dat soort spul. Eerst kijken hoe dat gaat.

https://www.galaxyclub.nl/2018/03/tip-zo-reset-je-een-vastgelopen-galaxy-s9-plus/

Als dat dezelfde ellende geeft dan terug naar de winkel ermee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Eerst een fabriek reset proberen en niets van je vorige Samsung overnemen. Geen smart switch of dat soort spul. Eerst kijken hoe dat gaat.

https://www.galaxyclub.nl/2018/03/tip-zo-reset-je-een-vastgelopen-galaxy-s9-plus/

Als dat dezelfde ellende geeft dan terug naar de winkel ermee.

Reageer