Vraag

Problemen met schermvergrendeling galaxy S5?

• 25 december 2016
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Beste mensen ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem.

Vandaag een paar uur geleden wou ik het back up wachtwoord veranderen.

Ik heb als beveiliging als ik opstart eerst een pincode die ik moet invoeren, en daarna een back up wachtwoord of vingerafdruk, maar de eerste keer dat je wilt vergrendelen nadat je opgestart hebt moet je het wachtwoord gebruiken.

Ik wou dus het back up wachtwoord veranderen maar ik wist niet hoe dat moest dus heb ik volgens mij een wachtwoord ingesteld bij vergrendelscherm --> schermbeveiling en dan gekozen voor wachtwoord, maar als ik nu dat wachtwoord invul krijg ik steeds de melding: probeer het opnieuw. dus ik kan er niet meer in maar het vreemde is als ik mijn tel. vergrendel vraagt hij niet om een wachtwoord, hoewel er staat ''beveiligd met wachtwoord'', ik hoef alleen maar te swipen om te ontgrendelen. Hierna heb ik het backup wachtwoord aangepast onder vingerscanner --->back up wachtwoord wijzigen maar hier vraagt hij niet om ik kan dus wel gewoon mijn tel in maar ik kan het niet beveiligen en ik kan die schermbeveiling niet in want hij accepteert mijn wachtwoord niet.

wat kan ik hier aan doen?

antwoord snel aub word een beetje wanhopig

bvd

2 reacties

Niemand?
Reputatie 2
Hi,

Wat een apart verhaal! We willen dit uiteraard wel opgelost zien. Daarom stellen wij een Hulp op Afstand-afspraak voor.

Hierbij kijken wij van een afstand mee op jouw toestel om de nodige instellingen na te lopen. Hoe zou je dit vinden? We horen 't graag van je!

Groeten,

Samsung Webcare

Reageer