Beantwoord

Problemen na firmware update I9305

• 18 januari 2016
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

In de eerste week van 2016 is er een firmware update uitgevoerd op mijn telefoon S3 4G (I9305). Alleen stond er al Android 4.4.4 op en nu nog steeds. Sinds die update is mijn telefoon al een paar keer spontaan uitgevallen en opnieuw opgestart. Voor deze update heb ik dat nooit gehad. Het scherm begint te flikkeren en kort daarna start de telefoon op nieuw op. Na het opstarten geeft de telefoon ook aan dat de batterij bijna leeg is (minder dan 5%). Als ik hem dan uit zet en weer aan geeft de bartterij weer het "juiste" percentage aan. Weet iemand hier meer van of heeft hetzelfde probleem (sinds de laatste update).

Henk
icon

Beste antwoord door Pilovali 18 januari 2016, 11:26

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat het updaten mislukt is, of dat tijdens het updaten belangrijke systeem bestanden beschadigt zijn.
Het beste is om je telefoon te backuppen met Samsung Kies, en dan een fabrieksherstel uitvoeren.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat het updaten mislukt is, of dat tijdens het updaten belangrijke systeem bestanden beschadigt zijn.
Het beste is om je telefoon te backuppen met Samsung Kies, en dan een fabrieksherstel uitvoeren.

Groet,
Pilovali,

Bedankt voor je antwoord. Het is gisteren twee keer gebeurd. Beide keren als de telefoon "zwaar" gebruikt wordt. Daarvoor ruim een week niet. Ik begrijp dat het niet mogelijk is om alleen de laatste update te verwijderen.

Henk
Reputatie 6
Badge +17
Pilovali,

Bedankt voor je antwoord. Het is gisteren twee keer gebeurd. Beide keren als de telefoon "zwaar" gebruikt wordt. Daarvoor ruim een week niet. Ik begrijp dat het niet mogelijk is om alleen de laatste update te verwijderen.

Henk

Hallo,

Je kunt een systeemupdate niet verwijderen, omdat er belangrijke systeembestanden aangepast zijn. Een systeemupdate werkt niet als een app, je kunt het simpelweg niet verwijderen.

Als je een backup hebt gemaakt voor de update, kun je die misschien terug zetten.

Groet,
Oke, bedankt. Ik zal binnenkort dan maar een fabrieksherstel uitvoeren.

Reageer