Vraag

Problemen netwerk Samsung Galaxy Ace

• 19 juli 2012
  • 3 reacties
  • 585 Bekeken

Hallo,

Sinds ik de Ace heb, heb ik alleen maar problemen met het netwerk.. Kan 8 van de 10 keer niet bellen en mensen krijgen 8 van de 10 keer
gelijk mijn voicemail. (hier krijg ik trouwens achteraf geen bericht van dat ze gebelde hebben) Krijg heel vaak de melding "geen netwerk beschikbaar"terwijl ik vol bereik heb volgens de streepjes.. Ik heb in februari een nieuwe simkaart gekocht, daar mijn oude telefoon gestolen werd. De mini sim, brak wel bij het uitdrukken uit de kaart, gelijk af van het adapterje. Nieuw adaptertje bij T-mobile shop gekregen, maar echt vast zit het niet.. HELP!! Ik wordt hier erg gefrustreerd van, dat ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden.. Dit is voor mijn werk toch erg belangrijk..  Ik hoop dat jullie DE oplossing hebben voor mijn probleem?!

Groetjes Nicole

3 reacties

Reputatie 5
@Nicola77
Welkom op het T-Mobile Forum Nicole! :)

Uit je bericht op te maken worden je problemen niet veroorzaakt door het netwerk maar door de simkaart(adapter). Ook bij je netwerkgegevens zie ik foutmeldingen die betrekking hebben op toestel/simkaart.

Binnen enkele dagen ontvang je een nieuwe type simkaart en per e-mail heb je een bevestiging ontvangen. Je hoeft dan ook geen gebruik meer te maken van de simadapter en kun je de simkaart rechtstreeks in het toestel plaatsen.
Natuurlijk blijf je je 06-nummer houden.

-Topic verplaatst naar subform Samsung
Hoi Ries,

Bedankt voor de snelle levering van de nieuwe simkaart.. Het leek eventjes te werken, de eerste keer maakte hij verbinding!! Een dag later
bleek toch weer het tegenovergestelde.. Ik kan weer 8 van de 10 keer niet bellen en niet gebeld worden... Is dit een Samsung Kwaal??! Toestel is al
ge update en opnieuw gereset.. maar helaas!! Zeeeeeeeeeerrr frustrerend  vooral doordat dit al het tweede toestel is nadat mn I phone in februari is gestolen.. T heeft me al een hoop geld en frustraties gekost!! Doordat ik niet fatsoendelijk kan bellen staat mijn beltegoedstatus binnen mijn relax abonement op 217 euro! 

Misschien heb je nog e.o.a. tip voor mij??!

Groetjes Nicole
Badge +12
Heb je het toestel al eens op alleen 2G gezet?
Menu - instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken.

Reageer