Beantwoord

Problemen Samsung Galaxy S2

Toon eerste reactie

29 reacties

Dankje wel voor je hulp en voor je tips, me telefoon doet het weer, en dat auto(be)stand  icoontje heb ik ook niet meer... wat wel vreemd is ik had de reset gedaan
en was helemaal niks kwijt alles stond er nog op, dus daar was ik wel blij mee... 
Da's dan wel weer fijn, dat alles er nog op staat. Normaal gesproken zou een factory reset je telefoon leeggooien.
Ach, zo zie je maar weer, zelfs technologie faalt wel eens ten goede van de gebruiker. :D

Mooi dat het weer werkt in ieder geval. 😃
Hallo

1 Ik heb de samsung galaxy s plus en deze gaat ,na blokkering van de toetsen, uit zijn eigen uit en aan.
Hoe kan dit?
2 Ik heb firmware 2.3.6 en er schijnt een update te zijn van 4.1.0 te zijn. waarom geeft kies dit niet aan en kan ik niet een update maken?
3 Het gebeurd ook dat als ik mijn mobile uit en aanzet dat de apps weg zijn in de beginscherm. Na een paar keer uit en aanzetten staan ze er wel.
Hoe kan dit?

Gr
Reputatie 7
Badge +9
@Rob1965

Netherlands (T-Mobile)     2012 September     2.3.6     I9001BOKQ4     I9001TNLKQ2  is de laatste versie voor de GTi9001. (S plus.) 4.1 is een customROM port en niet officieel. KIES zal deze niet aangeven. Hiervoor moet je op 't XDA Developers forum wezen.

Zijn de apps na 5 minuten nog niet terug als dit gebeurt? Want de Launcher is dan namelijk nog aan het inladen. De Apps verschijnen pas als de Launcher ingeladen is.

Reageer