Beantwoord

Raar scherm als ik gebeld word

• 9 januari 2018
  • 6 reacties
  • 379 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
Als ik gebeld word krijg ik een zwart scherm te zien met een nep foto erop en om het scherm lichtjes en kan hem ook niet aannemen met vegen, elke keer als ik gebeld word ben ik zolang aan het vegen en drukken dat ik elke keer terug moet bellen, heb alle apps.. al nagekeken maar kan niets vinden dat ik gedownload zou kunnen hebben, maar het is zeer vervelend, hoe kan ik weer zorgen dat ik weer gewoon gebeld kan worden en weer aan kan nemen met vegen? het ziet er ook echt zo kinderachtig uit.
icon

Beste antwoord door David 10 januari 2018, 15:32

Hoi Site,

Dat is inderdaad wel een opmerkelijk oproepscherm! Het lijkt uit een app te komen, maar je gaf al aan dat je dat had gecontroleerd. Ik zou dan de reset aanraden, ik heb goede hoop dat het dan opgelost is! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Site,

Dat klinkt inderdaad wel erg apart! :S

Zou je kunnen aangeven om welk toestel het gaat? Misschien kun je ook gelijk een screenshot bij jouw reactie plaatsen, dan weten we een beetje wat het scherm doet en hoe het er uit ziet! Ik zou je aan willen raden om een fabrieksreset uit te voeren, aangezien je al wat apps hebt nagekeken. Je moet dan eerst wel een goede back-up uitvoeren, zodat je geen gegevens verliest. In onze Toestelhulp vind je voor beide handelingen een stappenplan. Hopelijk kun je het zo al oplossen!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en zie het screenshot ook graag tegemoet!
Ik heb een Samsung S7
Hoe zet ik het screenshot erbij ?
Het is een Samsung S7.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Site,

Dat is inderdaad wel een opmerkelijk oproepscherm! Het lijkt uit een app te komen, maar je gaf al aan dat je dat had gecontroleerd. Ik zou dan de reset aanraden, ik heb goede hoop dat het dan opgelost is! 🙂
Bedankt ik ga het proberen!

Reageer