Beantwoord

Release unbranded Samsung Note 3

• 6 september 2013
  • 45 reacties
  • 1689 Bekeken

Toon eerste reactie

45 reacties

Reputatie 2
note 3 is gewoon bestelbaar op de tmobile website..goed kijken 😉
Reputatie 1
Ja idd je hebt gelijk, zal pas net zijn dan aangezien ik ze op de tijd van de post nog niet kon vinden. Ik ga nu maar eens kijken wat t-mobile te bieden heeft.
Er staat op de voorpagina wel groots de nieuwe IPHONE modellen die binnenkort naar TMobile komen,maar van de Galaxy Note 3 is geen enkel spoor te vinden,riekt een beetje naar merkvoorkeur vanuit TMobile zelf,of ze krijgen subsidie voor het promoten van de nieuwe IPHONE modellen,wat en beetje belachelijk zou zijn.
Ik voel me als Samsung mobile fan een beetje in de kou gezet TMobile,doe er wat aan!!!!
Het is al bijna eind September,dus de telefoon is er eind volgende week al!!!!!!!!!!!
note 3 is gewoon bestelbaar op de tmobile website..goed kijken ;)

Oh ja,waar zie jij die dan,ik vind hem nergens???
Reputatie 7
Badge +9
Verbaast mij niets, de iPhone is altijd al het enige geweest waar het personeel in de winkels wat van af weet..

Nog geen 10 minuten na aankondiging stond de hele tmobile site in het teken van de iPhone 5s, maar ondertussen 3 weken na aankondiging van de veel eerder aangekondigde Note 3 kun je er zelfs geen enkel woordje over vinden.

En maar vragen waarom ik zo'n hekel heb aan Apple he...
Reputatie 5
Oh ja,waar zie jij die dan,ik vind hem nergens???

Zie bijvoorbeeld deze pagina op de T-Mobile website! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Die staat er sinds gister op :p

Waar is de grote aankondigingspagina? Waar zijn de banners? We hebben het hier wel over DE BESTE SMARTPHONE ooit, er is niet een andere smartphone op de markt of aangekondigt met dezelfde niveau specificaties..

Waarom krijgt het beste toestel (S800 2.3Ghz Quadcore, 3GB RAM 1920x1080, 13MP camera, USB3.0, 3200Mah batterij) geen aandacht,

Maar een toestel met bagger hardware dat beter past in 2011 krijgt alle aandacht? (Dual-core 1.7 GHz, 1GB RAM 1136x640(niet eens HD-Ready..) geen MicroSD, 8 MP camera, 1750Mah batterij)

Adviesprijs
€ 711,06

:eek: Ja daaaag.... €649 Mediamarkt Nordhorn.
Zie bijvoorbeeld https://"http://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Samsung-Galaxy-Note-3-4G-zwart/msagn3azw.html?ab_agid=1011" op de T-Mobile website! :)

Ergens ver weg gemoffelt staat de Note 3 op jullie site ja,toen ik vanmiddag aan het zoeken was op de site kon ik hem nergens vinden,schandalig,en al helemaal dat jullie de IPhone wel groot promoten en idd het beste toestel van het moment ergens in een achterkamertje plaatsen,dat kunnen jullie toch echt niet maken!!!!
Is het trouwens al mogelijk om de Note 3 bij je verlengde abo te kiezen?
Ik kan momenteel een nieuw toestel uitzoeken en vraag me af of dit al mogelijk is met deze telefoon?
Profiteer ik dan ook van de verlengings benefits zoals korting op mijn abogeld?
Heb net ff gekeken naar het Note 3 gedeelte van jullie site,als ik deze telefoon zou nemen met het abo wat ik zou willen (kleine hoeveelheid belminuten en 2000 mb internet) dan kost de telefoon me bijna 250 harde euro's 😞,dat ga ik er dus niet voor neertellen bovenop een abo,dan kan ik net zo goed een simlock vrij toestel nemen met een goedkoop sim only abo ergens anders,dus die prijs moet echt omlaag in combo met abo!!!!!
Reputatie 1
Euh de telefoon is los 700,- euro, t-mobile zal ergens geld aan moeten verdienen. Ik zou graag bij het zelfde maandbedrag blijven en de telefoon gratis krijgen maar soms gaat het niet zoals je het wilt. Ik ga morgen ff langs de winkel en kijk wat ik daar ff kan regelen, vaak is het fysiek makkelijker om dingen voor elkaar te krijgen dan online bestellen.
Reputatie 7
Badge +9
Je kan bij 2GB + 90 minuten niet eens de S3 gratis krijgen (tenminste vorige maand nog niet), laat staan de Note 3..

Ik ga 'm zowiezo los halen. Ben niet zo van dat leensysteem; zoals de overheid al eist als waarschuwing: Let op, geld lenen kost geld. Dit is ook van toepassing over een verspreide betaling.
Reputatie 1
True that maar heb liever een gratis toestel wat je terug betaald via je tel rekening dan direct ff 600/700 euro ophoesten. Ik weet dat je jezelf voor de gek houd op deze manier maar op de 1 of andere manier voelt het beter zo.
Ach aan de andere kant het is maar geld en het is maar een telefoon, 20 jaar geleden hadden we geen eens van die dingen (of iig niet zoals nu) en konden we prima zonder.
Reputatie 7
Badge +9
Da's helemaal waar, maar ze zijn toch wel verrekte handig...

500 jaar geleden hadden we ook geen auto's, lampen en centrale verwarming. Just saying... 'Het is maar een lamp', toch? ;)

Ach, ik spaar er gewoon voor. Datgenen wat mensen vergeten zijn hoe dat nou precies werkt (en wat de overheid ook met de dag moeilijker maakt.)

Voordeel ervan is dat zodra ik geen baan of inkomen meer heb, ik niet zit opgescheept met een 50 euro per maand telefoonabbonement dat ik niet meer kan betalen.
Reputatie 1
Ja baan maak ik me geen eens druk om, das het voordeel van een vast contract. Nee abo is een mooie verkapte vorm van het "gratis" gevoel maar het werkt prima.
Reputatie 7
Badge +9
Lucky you! :eek:🆒

Ttegenwoordig wordt iedereen alleen nog maar aangenomen op jaarcontracten... En ik zit i de grafische industrie, dus het meeste is op freelance basis. Niet bepaald stabiel...
Ik wil de telefoon ook niet voor niks,maar 250 euro vind ik een beetje te gek,ik ga dan ook nog eens bijna 40 euro per maand dokken he,ik bedoel maar!!!
Reputatie 1
Ik ben gisteren bij de t-mobile winkel geweest en heb hem in de pre-order staan voor 40 euro, ik ga per maand 55 euro betalen en zit 2 jaar aan die telefoon vast. Ik heb redelijk hetzelfde abo als wat ik nu heb en ben dus redelijk tevreden. Over extra lang klant korting wist hij niks en of er nog goodies weg gegeven zouden worden (zoals bij nieuwe abo's) wist hij ook nog niet.
Trouwens wel vreemd dat als je, zoals ik, 12 jaar klant ben en je blijft trouw verlengen dat je daar niet voor beloond wordt?
Reputatie 6
Badge +13
@debraam 

Als klant bij T-Mobile krijg je al extra korting. ;)
Dat kun je hier checken. :)
Maximaal €5 per maand goedkoper dan als je een nieuwe klant bent. 
Ik moest voor mijn Note 2 ook €259,95 bijbetalen.. :p
Met verlengen is de abbo een stukje lager maar als je verlengd dan moet je meer bijbetalen dan dat je een nieuw abbo neemd.
Reputatie 1
Ja ik kreeg het voorgerekend door de t-mobile medewerker in de winkel, maar kom op na 12 jaar (14 als ik dit abo afsluit) mag je toch wel iets extra's verwachten? Maar goed het enige wat ze kunnen geven is de standaard korting die alle verlengingen krijgen, beetje jammer maar het is beter dan niks.

Reageer