Beantwoord

Rode pop up melding overtredingen geconstateerd sommige apps Samsung S10

• 7 februari 2021
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds een paar dagen krijg ik bij verschillende apps zoals bv whatsapp, galerij e.a. een rood pop up balkje met de tekst “Er zijn overtredingen geconstateerd. Controleer dit in de Waarnemer instellingen".

Nergens kan ik de Waarnemer instellingen vinden en weet niet hoe ik deze meldingen stop kan zetten.

Heeft iemand een idee waar deze melding vandaan komt, hoe ik dit  kan voorkomen en hoe ik dit stop kan zetten?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bv ook bij mail, galerij app

icon

Beste antwoord door lorme 8 februari 2021, 07:42

Probleem is opgelost. Toch even gaan zoeken naar een app die probleem kan veroorzaken. Blijkt zo te zijn.

Dank voor jullie hulp allen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Zet deze vraag ook even op een Samsung forum of bij Tweakers.

Dank je wel Eric. Ga ik doen, goede tip.

Reputatie 7
Badge +18

@lorme 

Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord, kan het niet zo zijn dat er malware ofzo op je toestel zit?

Kan je er misschien eens een foto van plaatsen?

@lorme

Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord, kan het niet zo zijn dat er malware ofzo op je toestel zit?

Kan je er misschien eens een foto van plaatsen?

Als het malware is zou dit volgens mij met avast antivirus check naar boven moeten komen, toch?
Vreemde is dat het ook niet bij alle apps opkomt. Kan ook niet op melding klikken oid.

Foto bij bericht gepost. Misschien dat dit meer duidelijkheid geeft.

Reputatie 7
Badge +18

@lorme 

Je zou eens kunnen kijken in de instellingen bij apps of er geen vreemde apps zijn ofzo.

Als het echt een systeemmelding is dan heb ik geen idee eerlijk gezegd.

@lorme

Je zou eens kunnen kijken in de instellingen bij apps of er geen vreemde apps zijn ofzo.

Als het echt een systeemmelding is dan heb ik geen idee eerlijk gezegd.

Kan er niet zo iets vinden dat vreemd oogt. Ook malware bytes scan gedaan zonder restultaat. Zou denken dat het dan systeem gerelateerd is. Heb ook post op samsung communitiy gedaan.

Probleem is opgelost. Toch even gaan zoeken naar een app die probleem kan veroorzaken. Blijkt zo te zijn.

Dank voor jullie hulp allen.

Reputatie 7
Badge +18

Dacht ik al, ben al sinds het begin een Samsung gebruiker maar nog nooit gehoord van deze melding 👍

Reageer