Beantwoord

Roze en groene vlekken op scherm S7 Edge

• 4 september 2016
  • 6 reacties
  • 5391 Bekeken

Sinds enige tijd zie ik roze en groen vlekken op het scherm van mijn S7 Edge. Dit is vooral te zien bij een witte achtergrond, in de browser bijvoorbeeld. Veranderen van de scherm-modus van 'Aanpasbaar display' naar 'Basis' geeft een vermindering van het probleem, maar over gaat het niet. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door David 5 september 2016, 12:20

Hey Gertn,

Welkom op ons forum! :)

Erg jammer om te lezen dat jouw Samsung S7 Edge deze kuren vertoont. Is dit probleem sinds kort ineens op je telefoon verschenen? De vlekken duidt op een probleem met de aansluiting van het beeldscherm. Hier kun je zelf helaas niet veel aan doen. Als je in de gelegenheid bent kun je langs een Samsung Service punt om na te vragen of zij direct iets voor je kunnen doen. Anders kun je de telefoon via ons ter reparatie aanbieden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten! Houd ons ook op de hoogte van de ontwikkelingen, we zijn erg benieuwd!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet wel dat dit vaker is voorgekomen bij de s6 . Dus dit lijkt mij ook een garantie geval .
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gertn,

Erg jammer om te lezen dat jouw Samsung S7 Edge deze kuren vertoont. Is dit probleem sinds kort ineens op je telefoon verschenen? De vlekken duidt op een probleem met de aansluiting van het beeldscherm. Hier kun je zelf helaas niet veel aan doen. Als je in de gelegenheid bent kun je langs een Samsung Service punt om na te vragen of zij direct iets voor je kunnen doen. Anders kun je de telefoon via ons ter reparatie aanbieden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten! Houd ons ook op de hoogte van de ontwikkelingen, we zijn erg benieuwd!
Hoi David,
het probleem heb ik al een paar weken, maar het is wel van de ene op de andere dag ontstaan.
Heb contact gezocht met Samsung en zij adviseren om eerst nog een harde reset te proberen voordat ik het toestel ter reparatie aanbied.
Groet,
Gert

Hey Gertn,

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gert,

Dat is goed advies. Wij adviseren ook te allen tijde om eerst je toestel één keer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen voordat je deze ter reparatie aanbiedt.

Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Laat ons weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen of wanneer je extra informatie nodig hebt!
hoi ,

ik heb hier het zelfde probleem, alleen heb ik nu een volledig groen scherm , waardoor ik niet eens meer in mijn telefoon kan, iemand een idee wat ik nu kan doen ???
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je dit probleem ook hebt. Heb je al geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens zodat je ze niet kwijt raakt. Mocht dat ook niet werken dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden bij ons.

Ik hoop dat het al opgelost is met een fabrieksreset! Laat ons weten of het heeft geholpen.

Reageer