Beantwoord

Roze streep Samsung S7 Edge

  • 22 februari 2017
  • 2 reacties
  • 3087 Bekeken

Hi. Ik heb sinds kort een roze streep door mijn beeldscherm lopen. Verder is mijn toestel helemaal in orde en functioneerde naar behoren. Om mijnog toestel heb ik een tech21 hoesje zitten werd aan bevolen in de toekomst mobile shop.

Iemand al ervaring mee en de een oplossing?

Groeten
icon

Beste antwoord door Thalina 22 februari 2017, 14:29

Hoi Remco,

Ai, roze is best een mooie kleur maar niet als streep door je beeldscherm! Heb je zelf al iets uitgeprobeerd? Is er iets gebeurd met je toestel waardoor de streep zou kunnen zijn ontstaan? Zou je eens de diagnose mode willen proberen door in de telefoon applicatie de volgende code in te voeren: *#0*#. In dit diagnose scherm kun je controleren of jouw scherm (pixels) goed werkt.

Vervolgens kun je jouw toestel voor alle zekerheid terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee sluit je uit dat dit wordt veroorzaakt door de software op je telefoon. Vergeet niet eerst een goede back-up te maken van jouw gegevens. In dit topic vind je daar uitleg over. Als de back-up is gelukt, kun je de stappen uit dit topic volgen voor een fabrieksreset.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch adviseren om jouw toestel aan te bieden ter reparatie. Op deze pagina vind je alle informatie en hoe je jouw toestel kunt aanmelden.

Laat je weten of het is gelukt met de fabrieksreset? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit is een bekend verhaal , hier zitten meer mensen mee . Het beste is contact op te nemen met de verkoper van het toestel .
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Remco,

Ai, roze is best een mooie kleur maar niet als streep door je beeldscherm! Heb je zelf al iets uitgeprobeerd? Is er iets gebeurd met je toestel waardoor de streep zou kunnen zijn ontstaan? Zou je eens de diagnose mode willen proberen door in de telefoon applicatie de volgende code in te voeren: *#0*#. In dit diagnose scherm kun je controleren of jouw scherm (pixels) goed werkt.

Vervolgens kun je jouw toestel voor alle zekerheid terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee sluit je uit dat dit wordt veroorzaakt door de software op je telefoon. Vergeet niet eerst een goede back-up te maken van jouw gegevens. In dit topic vind je daar uitleg over. Als de back-up is gelukt, kun je de stappen uit dit topic volgen voor een fabrieksreset.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch adviseren om jouw toestel aan te bieden ter reparatie. Op deze pagina vind je alle informatie en hoe je jouw toestel kunt aanmelden.

Laat je weten of het is gelukt met de fabrieksreset? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer