Beantwoord

S planner bug sinds update april Galaxy S5

  • 7 april 2016
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

Hallo,

Sinds de (zoveelste) update, april 2016, heb ik last van een foutmelding in mijn Samsung Galaxy S5.
Wanneer ik S planner probeerde te openen, kreeg ik de melding 'S planner is gestopt'. Uiteindelijk heb ik dat weg gekregen, maar nu kan ik de agenda niet op de weergave per week zetten.
De weergaven per maand, dag en jaar doen het wel.

Wanneer ik mijn agenda op weergave per week wil zetten, krijg ik weer de melding 's planner is gestopt'.

Ik hoop dat iemand weet waar dit aan ligt.


Groeten,

Cameron van Sluys
icon

Beste antwoord door xcrm 7 april 2016, 15:35

Kijk eens hier :
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/s-planner-gestopt-265982
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Kijk eens hier :
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/s-planner-gestopt-265982
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cameron,

In het topic waar xcrm naar verwijst vind je inderdaad een aantal tips voor het oplossen van dit probleem. Zou je in dat topic willen laten weten of het gelukt is? :8

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten.