Vraag

S planner gestopt

• 31 maart 2016
  • 13 reacties
  • 1543 Bekeken

Hallo,
na de update van 2016-03-01 (Android 5.0 Kernel versie 3.4.0-550620) is de S-Planner een beetje in de war. ;-)
Als ik in de weergave menu de keuze aan vink: "week" dan krijg je de melding S-planner is gestopt.
Synchroniseer alleen mijn bedrijfs-agenda de rest uit gevinkt.
Zie ook onder geïnstalleerde apps (alle) hier 2x S-Planner staan en het help niet om 1 van de 2 uit te schakelen.

Vraag: heeft iemand na deze update hier ook last van en evt. een oplossing hiervoor gevonden?

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicname,

Welkom op ons Forum!

Ik heb dit probleem vaker voorbij zien komen. Zou je in de Play Store Google Agenda kunnen installeren? Als het goed is zal de S Planner weer synchroniseren.

Laat je mij weten of het is gelukt? 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Dave,

Welkom op het T-Mobile Forum. Gaaf dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn benieuwd naar wie je bent!

Erg vervelend dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Zou je in de instellingen van je telefoon willen gaan naar 'applicatiebeheer'? Ga daarna naar algemeen en zoek 'S Planner' op in de lijst die zichtbaar is. Klik op 'S Planner' en kies daarna voor 'Gedwongen stoppen' en 'Gegevens verwijderen'. Herstart je telefoon en probeer de applicatie opnieuw uit.

Laat ons weten of het hiermee is opgelost!
Hi Hajar,
sorry voor de late reactie retour maar Thanks jou voorstel heeft geholpen :)
kan nu weer alle opties in S-planner aanroepen en krijg het netjes weer in beeld.
groetjes Nicname.
Bij de weg: weet niet wat nou de relatie is tussen S-Planner en Google agenda. Heb dus nu 3 agenda's apps geïnstalleerd staan. 😛
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nicname,

Fijn dat het gelukt is! Je hebt inderdaad de S-Planner en de Google agenda beiden nodig om de synchronisatie helemaal juist te krijgen. Welke derde app heb je geïnstalleerd? Ik vermoed dat je die wel kunt verwijderen als je hem verder niet gebruikt! 🙂
Hi Amy, als ik nu onder Applicatiebeheer en dan tap Alles zie ik Google Agenda en 2x S-planner. Laat het wel staan nemen bijna geen ruimte in. Thanks Team T-Mobile 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nicname,

Graag gedaan natuurlijk! 😉

Als het geen ruimte in neemt kun je het inderdaad gewoon laten staan! Ik ben blij dat we hebben kunnen helpen. Als je nog eens ergens vragen over hebt dan weet je ons te vinden!
Help! Mijn S Planner is gestopt na het downloden van 4 Share Apps!
Wat kan ik doen?
@Marrissie

Het is niet de bedoeling dat je meermaals hetzelfde bericht post. Je hebt over deze vraag al een eigen topic aangemaakt, daar kun je een reactie verwachten. Zou je je aan de huisregels van het forum willen houden? Dank je.
Sorry was niet mijn bedoeling
Mijn S planner loopt ook vast. Ineens kan ik niet verder dan de maand mei. Daarna sluit de widget zichzelf af.
De acties die hierboven staan helpen niet.
Iemand nog een tip?
@H.Poort

Je hebt al een eigen topic lopen. Het is tegen de huisregels van het forum om je probleem op meerdere plekken aan te geven, zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Dank je.

Dit topic gaat op slot.