Beantwoord

S planner, taak herhalen

• 28 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 848 Bekeken

Ik heb sinds kort de Samsung S7 en kan in S planner geen herhalingen meer zetten. Het is echt puur onderwerp, datum, tijdstip en plaats en verder geen andere opties. Wie weet hoe ik dit kan aanpassen of waar dit aan ligt?
icon

Beste antwoord door Sam- 30 augustus 2016, 11:15

Hallo Julietjes,

Leuk om je op het forum te zien, welkom! Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Wat vreemd dat je deze er niet meer tussen ziet staan. Kon je hier in het verleden wel gebruik van maken? Wanneer voor het laatst? Als je een nieuwe afspraak maakt door op het '+' teken klikt dan zou de optie herhalen daar tussen moeten staan.

Heb je toevallig de eenvoudige modus aanstaan? Je kan dit controleren door te gaan naar 'Instellingen' > 'Eenvoudige stand' > Eenvoudige stand uitschakelen.

Laat ons weten of je hiermee verder komt. Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Julietjes,

Leuk om je op het forum te zien, welkom! Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Wat vreemd dat je deze er niet meer tussen ziet staan. Kon je hier in het verleden wel gebruik van maken? Wanneer voor het laatst? Als je een nieuwe afspraak maakt door op het '+' teken klikt dan zou de optie herhalen daar tussen moeten staan.

Heb je toevallig de eenvoudige modus aanstaan? Je kan dit controleren door te gaan naar 'Instellingen' > 'Eenvoudige stand' > Eenvoudige stand uitschakelen.

Laat ons weten of je hiermee verder komt. Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Super, dat was het inderdaad. Blijkbaar staat dat standaard aan als je de telefoon gaat installeren.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Julietjes,

Ah top! Ik ben blij dat het zo is opgelost. Bedankt voor je berichtje.

Je weet ons te vinden als je weer vragen of verzoeken hebt. 😉

Reageer