Beantwoord

S view hoesje voor Samsung S6 Edge

• 24 april 2017
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik vind het heel jammer dat s view hoesje voor Samsung s6 Edge zo weinig produceren
Er is wel veel s view Samsung s6 Edge plus en samsung 7 Edge
Ik zocht overal op google enz..
Wel vond ik een paar hoesje maar vond het niet mooi..
icon

Beste antwoord door Thalina 25 april 2017, 14:28

Hoi Iamsterdam,

Wel zo fijn als je je toestel goed kunt beschermen met een mooi hoesje! Wat voor kleur zoek je precies? Normaal gesproken verwijzen we niet naar externe sites, maar vooruit 😉 Heb je op deze pagina al eens gekeken? Er zijn zo te zien best veel soorten en kleuren view hoesjes te koop voor de Samsung S6 Edge. Hopelijk zit er iets leuks bij!

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Iamsterdam,

Wel zo fijn als je je toestel goed kunt beschermen met een mooi hoesje! Wat voor kleur zoek je precies? Normaal gesproken verwijzen we niet naar externe sites, maar vooruit 😉 Heb je op deze pagina al eens gekeken? Er zijn zo te zien best veel soorten en kleuren view hoesjes te koop voor de Samsung S6 Edge. Hopelijk zit er iets leuks bij!

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Reputatie 3
Badge
Beste Thalina,

Ruim 1 week gezocht naar s view Samsung S6 Edge, heb ik gisteren uiteindelijk gevonden.
Helaas is die niet orgineel Samsung hoesje, maar toch besteld en betaald

http://telecom2day.com/hoesjes/samsung/galaxy-s6-edge-hoesjes/smart-sview-flip-cover-samsung-galaxy-s6-edge-zwart

Vanmiddag goed een hoesje ontvangen van telecom2day

bij deze wil ik je heel dank dat je best gedaan voor mij :-)

met vriendelijke groet,

Pierre
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pierre,

Je hebt een mooi hoesje uitgekozen! 🙂 Fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Geen dank, ik help je graag.

Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, stel 'm gerust op het forum! Alvast een fijne Koningsdag toegewenst!
Reputatie 3
Badge
Ook wens ik aan alle medewerker van Moderator een fijne , koude koningsdag toe

Pierre
Reputatie 3
Badge
Thalina,

Sorry.. dank je wel dat je mijn hoesje mooi vindt.. Maar mijn nieuwe mobiel gaat 15 juni in..

Pierre
Reputatie 3
Badge +1
Phonehouse Vleuterweide heeft ze nog 😃
Reputatie 3
Badge
Een half jaar geleden heb ik een nieuwe S View hoes gekocht bij www.telecom2day tot een paar dagen geleden merk ik dat mijn mobiel soms flikkert.
Ik ben erachter gekomen dat de hoesje erg slappe binding heeft.
Daardoor gaat de bovenkant van een hoes soms schuiven/bewegen dus een slechte kwaliteit
vandaar een lage prijs..

Reageer