Beantwoord

S10+ levertijden

  • 12 maart 2019
  • 1 reactie
  • 556 Bekeken

Hallo David,
Dank voor je reactie maar zoals de reacties beter leert lezen; niemand maakt zich “druk” om de Galaxy Buds.
Jouw reactie “komt goed” is zwaar ondermaats tenzij je verondersteld dat hier allemaal kleuters rondlopen.
Een gepaste, op de inhoud gebaseerde reactie is hier nodig en wordt door meerdere mensen naar gevraagd.

Daarentegen zijn er genoeg andere vragen gesteld die waarschijnlijk, afgaande op jouw knullige reactie waarschijnlijk over het hoofd zijn gezien.
Ik heb ze daarom op een rij gezet.

  • T-mobile heeft de levertijden niet vooraf gecommuniceerd. Wij, de klanten, verlangen daarom een tegemoetkoming. Tot op heden heb niet eens het woord sorry of een andere excuus voorbij zien komen. “Komt goed” roep je thuis maar.
  • Wie is nou precies verantwoordelijk voor de galaxy buds? Tmobile of Samsung. En waar haal je de wijsheid vandaan om "komt goed" te roepen? Betaal je die buds uit eigen zak desnoods?
  • Zijn de levertijden minimale tijden of maximale tijden? Simpele vraag.. staat inmiddels ook al een paar dagen open.
  • Bij de Ceramic White staat er overduidelijk een fout.
20-feb : 4 weken = 20 maart
8-mrt: 1 week = 15 maart
Lijkt me niet reëel.

En tot slot.
Als telecommunicatie-bedrijf is jullie communicatie afdeling zeer ondermaats.
Telefonisch niet te bereiken en vertellen andere dingen dan op het forum is aangegeven.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 maart 2019, 11:01

Hi Bevel,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bevel,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.