Beantwoord

S21+ cadeau

• 11 februari 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo, ik zie dat je bij een Samsung galaxy s21+ twee cadeaus krijgt. Echter moet deze besteld zijn tussen 8 en 17 februari. Ik heb mijn toestel besteld op 5 februari en deze komt binnen op 10 februari. Kom ik nu in aanmerking voor deze cadeaus ? En als dat niet zo is zou ik deze dan niet heel makkelijk kunnen annuleren en opnieuw bestellen om vervolgens wel in aanmerking te komen? (In mijn hoofd gaat er dan iets fout)

Ik hoop dat jullie kunnen helpen

Groetjes Kevin 

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 februari 2021, 18:55

Beste @Kevindraisma  Het kost tijd om te annuleren en terugsturen van de telefoon. (Bij annuleren moet de telefoon ook  terug) 

Volgens mij ben je dan ook niet meer op tijd.

Probeer het met je huidige bestelling en anders heb je pech. Misschien zijn ze nu door dat winkels dicht zijn minder streng. 

Ontvang Galaxy Buds Live & een Galaxy SmartTag t.w.v. € 169,- bij aankoop van Galaxy S21 (Plus)

Volg de onderstaande stappen om de cadeaus te claimen:

1. Ga naar Samsung promoties
2. Klik op de promotie en volg de aanwijzingen op de Samsung website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

Deze promotie loopt van 8 februari t/m 17 februari 2021 (aankoopdatum). Download en lees hier de actievoorwaarden.

Claimen is mogelijk tot en met 3 maart 2021.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Dat zijn acties die direct door Samsung worden aangeboden. Na binnenkomst van je toestel moet je op de Samsung website de items aanvragen. Zij controleren dan of je aan de voorwaarden voldoet. Je zou dus even bij Samsung moeten informeren.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Kevindraisma  Het kost tijd om te annuleren en terugsturen van de telefoon. (Bij annuleren moet de telefoon ook  terug) 

Volgens mij ben je dan ook niet meer op tijd.

Probeer het met je huidige bestelling en anders heb je pech. Misschien zijn ze nu door dat winkels dicht zijn minder streng. 

Ontvang Galaxy Buds Live & een Galaxy SmartTag t.w.v. € 169,- bij aankoop van Galaxy S21 (Plus)

Volg de onderstaande stappen om de cadeaus te claimen:

1. Ga naar Samsung promoties
2. Klik op de promotie en volg de aanwijzingen op de Samsung website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

Deze promotie loopt van 8 februari t/m 17 februari 2021 (aankoopdatum). Download en lees hier de actievoorwaarden.

Claimen is mogelijk tot en met 3 maart 2021.

Goedenavond, 

Op 14 februari heb ik een Samsung s21 ultra besteld. Vandaag binnen gekregen en meteen geprobeerd om mijn toestel te registreren via de site van Samsung voor de beloofde 2 cadeau's. Echter zit tmobile niet tussen de webshops die mee doen met de actie..klopt dit? Want als ik tmobile tik geeft de site foutmelding aan. 

Gr,

M

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mo1987 

T-Mobile staat wel tussen de deelnemende winkels en dit probleem is niet eerder bij iemand voorgekomen, vul je alles wel juist in en op de juiste pagina?

Misschien via een andere browser proberen.

Reageer