s21 ultra wordt heel erg warm.

• 28 april 2021
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Beste community,

Ik heb in Januari een pre-order gedaan van de s21 Ultra 5g. Nu heb ik de telefoon bijna 2 maanden.

De telefoon wordt heel snel heel erg heet bij niet zware taken. bijvoorbeeld browsen door het internet of een youtube filmpje kijken. Ik kan de telefoon ook niet normaal vasthouden als het heel heet is. Het is zo erg dat je ruikt dat er iets verbrand. Ook heb ik de telefoon al ge-update en heb ik meerdere keren een reset gedaan, maar niets werkt. 

Nu ik wat meer tijd heb, heb ik beetje onderzoek gedaan en kwam erachter dat sommige modellen een defect hadden. kan het zijn dat mijn versie ook ene defect heeft? Vrienden en kennissen van me hebben dit probleem totaal niet. 

ik heb zelf ook een verzekering voor de telefoon. valt dit probleem onder de verzekering, of kan k een ander toestel krijgen als blijkt dat er wel wat mankeert aan mijn toestel?

M.v.g.

Adham

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @adham 

Helpt resetten zonder iets te herstellen ook niet? Eerder heb je hier nooit last van gehad?

Hier kun je een reparatie aanmelden

Als er niks met de software mis is dan lijkt het een hardware probleem wat binnen de garantie zou moeten vallen.

Reputatie 1

Ik heb op een samsung forum gelezen dat bij sommige mensen het hielp om de 120hz functie uit te schakelen. Via deze link zie je hoe dit veranderd kan worden: https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-change-refresh-rate-screen-resolution-galaxy-s21-ultra/

Hij moet dan op standaard staan.

Hoi @Waqqas 

Resetten zonder iets te herstellen heb ik ook al geprobeerd. Dit probleem heb ik al vanaf dag 1. Ik had gehoopt dat het software matig is en heb gewacht tot nu toe. Sinds ik er achter bengekomen dat sommige modellen een defect hadden. 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik meld mijn telefoon aan voor reparatie.

Hoi @Riri2020 

Ik heb dat ook geprobeerd. Maar het helpt niet veel. En eerlijk gezegd moet de telefoon de 120hz  aankunnen.

Reputatie 6
Badge +12

Maar 120Hz is juist een Unique selling Point van dit toestel. Ga je dan toch niet uitzetten..

Laat je telefoon anders eens nakijken door Samsung.

@eric 

Zitten daar geen kosten aan verbonden als ik het na laat kijken door samsung. Ik heb het namelijk bij T-mobile bestelt. En als het mogelijk is wil ik ook gebruik maken op de garantie.

Reageer