Beantwoord

S3 valt steeds uit of loopt vast

• 9 november 2013
  • 2 reacties
  • 627 Bekeken

Sinds enige dagen loopt mijn S3 met enige regelmaat vast of valt helemaal uit. Eerst was het een enkele keer op een dag, maar vandaag is het steeds "raak". Alleen volledig opnieuw opstarten werkt. Hebben meer mensen hier last van en wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Groet,
Arjan
icon

Beste antwoord door WillemE 13 november 2013, 15:33

@ Tevoro en lindsey85

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je toestel zo vaak vastloopt of uitvalt. Dit is een bekend probleem van de Samsung Galaxy S3 en wij hebben dit ook bij Samsung aangegeven. Hier wordt aan gewerkt en er zal ook een software-update voor uitkomen. Alle informatie kan je in dit topic terugvinden, ik heb dit topic daarom bij deze gesloten. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan de tel dan ook alleen aanzetten door even de batt eruit te halen. Soms wel 10x per dag loopt mn tel vast. Echt vervelend. Soms staat ie ook opeens uit. Maar het fijne is dat de garantie volgens mij maar 1 jaar is en mijn telefoon is nu 14 maanden oud. Ik heb deze klachten sinds 6 weken maar toen begon het met een paar x per week nu is het dus gemiddeld een keer of 10 per dag. Dus ik vraag me ook af wat ik nu moet doen. Zie het niet zitten om de kosten zelf te betalen. Een telefoon van deze prijsklasse hoort gewoon goed te zijn, en wel weg toevallig dat de klachten begonnen toen ik over de garantie heen was.

Groetjes lindsey
@ Tevoro en lindsey85

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je toestel zo vaak vastloopt of uitvalt. Dit is een bekend probleem van de Samsung Galaxy S3 en wij hebben dit ook bij Samsung aangegeven. Hier wordt aan gewerkt en er zal ook een software-update voor uitkomen. Alle informatie kan je in dit topic terugvinden, ik heb dit topic daarom bij deze gesloten. Mijn excuses voor het ongemak!