Vraag

S3 valt uit/ blijft hangen startscherm, hardreset helpt niet.

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Sinds vorige week zaterdag valt mijn Galaxy s3 op willekeurige momenten uit en blijft hij in het Samsung Galaxy opstartscherm "loopen".  Verder start hij wel normaal op als ik de powerbutton vervolgens indruk. 

Na wat onderzoek gedaan te hebben kwam ik tot de conclusie dat dit een vaker voorkomend probleem is, echter is de oorzaak van dit probleem nergens vermeld. Enkele weken geleden is de batterij vervangen dus dat zal het probleem niet zijn. Ook heb ik een hardreset toegepast, dit had ook niet het gewenste effect. De eerste keer dat het probleem zich voordeed was vrij 'random'. Dit wil zeggen dat ik verder geen updates of andere toestanden op dat moment heb gedaan. 

Dit is voor het eerst dat ik problemen met mijn s3 ervaar. Graag hoor ik wat ik hier verder aan kan doen, opsturen ter reperatie geniet niet mijn voorkeur. 

Bij voorbaat dank,

Roy

3 reacties

Reputatie 6
@R.o

Ik kan me voorstellen dat je toestel ter reparatie aanbieden niet je voorkeur is. Je geeft aan dat je al een aantal handelingen zelf hebt geprobeerd. Helaas gaf dit niet het gewenste effect 😞! Heb je ook al via Samsung KIES nagekeken of er misschien nieuwe updates zijn voor je toestel? Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik je toch aan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Meer informatie hierover kun je terugvinden op de T-Mobile Website.
@Ruben01

Gek genoeg is het inmiddels opgehouden. Ik ga er maar van uit dat het van tijdelijke aard was.

Mvg, 

Roy
Reputatie 6
@R.o

Goed om te lezen dat je probleem is verholpen 🙂! Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd op ons forum terecht.

Reageer