Vraag

S4 Backup uit Samsung KIES in Samsung S7 Edge zetten

• 23 mei 2017
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Ik heb jaren de Samsung Galaxy S4 gehad. Nu is deze officieel overleden en doet helemaal niets meer. Hij start zelfs niet meer op.
Ik heb altijd iedere maand een backup gemaakt in Samsung KIES. Nu blijkt dat de S7 Edge niet werkt met Samsung KIES maar alleen met Smart Switch.
Hoe zorg ik er alsnog voor dat ik me backup die in Samsung KIES stond toch in mijn S7 kan krijgen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Wat balen van je S4, maar ik denk dat je de S7 wel heel fijn gaat vinden. Mooi toestel ook. Als je Smart Switch op de pc opent, selecteer dan Herstellen en als het goed is kun je dan ook een bestand van Kies 'kiezen'.

Laat je even weten of het zo lukt?
Dank voor je bericht,
Ik heb de software gedownload. maar gekweg vind hij alleen een backup van 08-02-2016 of eerder. terwijl ik 100% zeker weet dat ik dit jaar nog een backup had gemaakt ( eerder deed me telefoon ook al vreemd dus daarom snel een backup gemaakt ) Waarom vind ik deze backup niet in de Samsung Smart Switch, Tevens zie ik niet de optie ''kies''
Zie de screenshot; https://www.mupload.nl/img/bnnmaqfbxzwf4.png
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mike,

Dat is dan inderdaad wel opmerkelijk! :S Ik kan het screenshot niet openen, hij geeft een melding van onveilige verbinding. Kun je het anders direct, met deze instructies, op het forum plaatsen?

Zou je eens kunnen kijken of je de back-up via deze manier kunt terugvinden en plaatsen? Misschien wordt zo wel de meest recente back-up gevonden. 🙂

Ik ben heel benieuwd, keep us posted!

Reageer