Beantwoord

S5 backcover beschadigt door oververhitte accu..


Hallo,

Een aantal maanden heb ik nu de S5 in mijn bezig, echter bleek er een fout in de accu te zitten waardoor deze extreem heet werd. Om dit zo snel mogelijk op te lossen ben ik naar een Samsung punt gegaan en daar hebben ze de accu voor mij gewisseld, echter door het zo heet worden van de accu is er ook een verkleuring zichtbaar op het backcover, nu kon Samsung deze niet voor mij omruilen, maar waar kan ik terecht om dit alsnog te laten vervangen?

Groetjes.
Michel
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 7 augustus 2014, 23:41

Hallo @Styloew

Dat ziet er niet zo mooi uit..
Ze mogen niet zomaar onderdelen ruilen.

Het beste kun je even een mail naar Samsung toesturen met je verhaal.
http://www.samsung.com/nl/support/erms1
Misschien dat er dan een nieuwe batterij-cover naar je opgestuurd wordt.

Je kunt ook eenvoudig op internet een nieuwe aanschaffen.
http://www.mobilesupplies.nl/samsung-toestellen/samsung-galaxy-s5-g900/onderdelen/back-cover-achterkant-samsung-galaxy-s5-g900-zwart.html

Voor 13,95 (Gratis verzendkosten) ben je klaar en heb je de officiële.

Groetjes Leroy,

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Styloew

Dat ziet er niet zo mooi uit..
Ze mogen niet zomaar onderdelen ruilen.

Het beste kun je even een mail naar Samsung toesturen met je verhaal.
http://www.samsung.com/nl/support/erms1
Misschien dat er dan een nieuwe batterij-cover naar je opgestuurd wordt.

Je kunt ook eenvoudig op internet een nieuwe aanschaffen.
http://www.mobilesupplies.nl/samsung-toestellen/samsung-galaxy-s5-g900/onderdelen/back-cover-achterkant-samsung-galaxy-s5-g900-zwart.html

Voor 13,95 (Gratis verzendkosten) ben je klaar en heb je de officiële.

Groetjes Leroy,
Besteld, jammer dat Tmobile hier niks mee doet, het is immers een toestel dat door hun geleverd is. Maar om hem hier helemaal voor op te sturen zie ik ook niet zitten.

Gr
Hallo, ik heb 5 dagen geleden een Samsung galaxy S5 gekregen, ik deed hem vrijdagnacht op de lader en een paar uur later word ik wakker door het getril van mijn telefoon.
De telefoon was aan het knipperen en was uitgegaan, vervolgens pak ik mijn telefoon op en is die gloeiend heet..
ik had geen grote apps etc aan dus vond het echt heel vreemd.
mijn batterij gaat nu ook snel leeg, voor dat hij nog maar net nieuw is..
wat kan ik hiermee doen ?
ik vind dit erg zonde en heb ook al een mail gestuurd naar samsung zelf, maar tevergeefs..
misschien dat jullie mij verder kunnen helpen ?
Reputatie 3
@ danieckvdwal

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat een vervelende situatie! Heb je ook al een keer een hard-reset uitgevoerd. Door het terugzetten van je toestel naar fabrieksinstellingen los de je problemen op met de processen die nu jouw accu leegtrekken. Het heet worden van je accu is mogelijk het gevolg van het intensief gebruik van de accu. Hoe je jouw toestel terugzet naar fabrieksinstellingen kun je terugvinden op toestelhulp.
Als een hard-reset niet werkt adviseer ik je om jouw toestel ter reparatie aan te bieden via My T-Mobile of een T-Mobile Shop.

Reageer