Beantwoord

S5 harde reset

• 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi heb een S5 geprobeerd naar de fabrieksinstelling te doen
echter die werkte niet toen een harde reset gedaan en als werd gewist
Toen kwam het verhaal dat je met je originele Samsung account moest inloggen
Toen de melding Verwerken mislukt nu al een tijdje bezig maar hij blijft de fout melding geven
Heb ook al een nieuw wachtwoord opgevraagd echter geen resultaat
Heeft iemand een oplossing heb dit gegoogled maar daar kwam ik oo niet verder
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juni 2016, 09:03

Hi tsjaka,

Welkom op ons Forum!

Aahh wat balen dat je Samsung S5 zulke kuren vertoont. Gelukkig werkt je S7 wel goed! Dit probleem van jou komt inderdaad vaker voor. In dit topic staan een aantal tips die je kan uitproberen.

Laat je mij weten of het hiermee lukt? Mocht dat niet werken dan zou een reparatie ook een oplossing kunnen. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden voor een reparatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi tsjaka,

Welkom op ons Forum!

Aahh wat balen dat je Samsung S5 zulke kuren vertoont. Gelukkig werkt je S7 wel goed! Dit probleem van jou komt inderdaad vaker voor. In dit topic staan een aantal tips die je kan uitproberen.

Laat je mij weten of het hiermee lukt? Mocht dat niet werken dan zou een reparatie ook een oplossing kunnen. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden voor een reparatie.
hoi ik heb het laatst ook gehad.
ik ben er inmiddels achter dat het met je filmware te maken heeft.

probleem is best simpel op te lossen, kost je alleen wat tijd.

hang je je telefoon aan het KIES programma en zoek je naar filmware downloaden. je moet dan wel model nr en imei nummer ingeven.

dan best lang wachten tot downloaden klaar is en instructies volgen op pc / laptop / telefoon.

en ja wij hadden ook echt alles geprobeerd , maar niks werkte, en kwamen niet verder als verwerking mislukt bij het samsung account. en na downloaden filmware starte hij gewoon op en is hij nu al weer weken goed in gebruik.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Brinkyboy,

Super fijn dat je dit met ons deelt! Ik heb jouw bericht als 'Modbreak' geselecteerd zodat hij extra opvalt. Ook geef ik deze tip door aan mijn collega's die achter toestelhulp zitten. Wellicht kunnen ze de informatie gebruiken. Thanks! 😃

Reageer