Beantwoord

S5 neo Android 6.0

Ik vroeg me af wanneer de nieuwe Android update voor de s5 neo komt, ik had gezien dat andere providers in Nederland hem al wel hadden, maar wanneer komt de update van tmobile?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 juni 2016, 17:38

Alleen de Vodafone Branded S5 Neo heeft de 6.0.1 update al gehad in Nederland. Je kunt op deze pagina zien welke versie er uit is voor welk land.

Door te 'bellen' naar *#1234# kun je nagaan welke software je op je telefoon hebt staan. Er verschijnen dan 3 regels in beeld, de softwarecode staat in de CSC. (Als je er niet uitkomt, kun je die hele regel hier posten.)
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwinn,

Welkom terug op ons Forum!

De update naar Android 6.0 voor de Samsung Galaxy S5 is beschikbaar en dus zou je al moeten kunnen updaten Als de update niet beschikbaar is op je telefoon dan zou deze wel via Kies beschikbaar moeten zijn. Je kan via pc of laptop proberen.

Voortaan kun je vragen over software updates in onze Samsung software topic stellen. Hier vind je vaak al de informatie die je nodig hebt en plaatsen wij en andere klanten telkens een update.
De s5 neo heeft de update nog niet..
Alleen de Vodafone Branded S5 Neo heeft de 6.0.1 update al gehad in Nederland. Je kunt op deze pagina zien welke versie er uit is voor welk land.

Door te 'bellen' naar *#1234# kun je nagaan welke software je op je telefoon hebt staan. Er verschijnen dan 3 regels in beeld, de softwarecode staat in de CSC. (Als je er niet uitkomt, kun je die hele regel hier posten.)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwin,

Mijn excuses! Ik had inderdaad bij het verkeerde toestel gekeken. Heb je het antwoord van Kaassausje al gezien?
Heb alleen nog geen antwoord op mijn mijn vraag, omdat ik nog niet weet wanneer de update komt 🙂
Ik heb je opmerking verplaatst naar je eigen topic. Omdat de vraagstelling hier al is opgepakt, vraag ik je bij deze om voor nu ook even in dit topic te blijven. Het is nogal vervelend om all over the place reacties te gaan zoeken. ;)

Zou je de code uit mijn vorige bericht willen invoeren in je Dialer en hier aan willen geven wat de 3 regels zeggen? Dan kan er in ieder geval alvast bepaald worden welke software je precies hebt.
Ik heb nu de Android 5.1 versie
Nogmaals:
Voer *#1234# in in je Telefoon app, typ even de 3 regels over. Dan kan de specifieke pagina gelinkt worden.
Ik vroeg niet om je android-versie, maar om de csc-code. Da's iets anders dus. ;)

Hoe dan ook, het enige wat ik heb kunnen vinden is een uitgelekt schema van een aantal maanden terug waarop de S5 Neo update naar 6.0 confirmed is, meer dan dat is er waarschijnlijk gewoon niet over bekend. Er komt maar weinig over updates/schema's naar buiten en het enige wat wie dan ook hier er (waarschijnlijk) over kan zeggen is 'houd die en die pagina in de gaten'.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Erwinn,

Een terechte vraag! Zijn er functionaliteiten die je mist in Android L die wel terugkomen in Android M? Ik ben benieuwd wat voor jou de voornaamste reden is om te updaten.

Android 6.0 voor de Galaxy S5 Neo is vorige week getest en goedgekeurd door ons. Als deze op internationaal niveau ook wordt goedgekeurd dan zal deze in week 24 beschikbaar zijn. We zullen het dus nog even moeten afwachten.
De update naar android 6.0.1. voor de Galaxy S5 Neo is beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ramon1987,

Bedankt voor je bericht! 😃

Heb je de update zelf? Hoe bevalt deze?
ik heb em gisteren binnen.. gehaald ik merk weing verschil.. alleen de status balk is grijs geworden.. en je moet 1 keer schuiven en 1 keer ondgrendeltekenen voor dat je bij je home zit vroeger was dat een scherm in een nu dus appart
ps.. betreft batterij kan ik er weinig over zeggen heb deze tel net 3 weken
. dan is nog alles goed he..lol

Reageer