Vraag

S5 valt steeds uit

  • 17 september 2014
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Ik heb een maand terug bij mijn abonnement een S5 genomen.
Nu valt het toestel meerdere malen per dag uit of vertoont het een grijs scherm waar ik helemaal niks mee kan.
Dan haal ik de accu er maar uit en doe de accu er opnieuw in. Vervolgens functioneert het toestel weer een tijdje en valt het weer uit.
Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben en misschien een oplossing weten?

1 reactie

Hoi Ellen29,

Zou je de batterij eens willen bekijken? Staat die bol, is 'ie gekrompen of zitten er blaasjes op? (Een lichte bolling kun je testen door de batterij op een plat oppervlak een draai te geven, blijft hij lamg tollen, staat de batterij bol.)

Indien de batterij niet goed blijkt te zijn, kun je het beste een garantieclaim doen. Op accessoires -de batterij ook- heb je 6 maanden garantie.

Reageer