Beantwoord

S6 edge

• 4 september 2018
  • 3 reacties
  • 1546 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Resetten s6 edge . Als ik wil resetten dan vraagt het toestel mijn account en wachtwoord daarna moet ik wifi verbinding maken, dan wordt ik nerveus wat gaat er dan gebeuren is dat alleen om te kijken of ik de eigenaar ben van het toestel of gaat er dan ook info die ik op mijn pc staat ook verwijderd aangezien dat gekoppeld staat.

Wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 5 september 2018, 09:37

Hoi Ray0708, welkom op het klantenforum.

Als je de heractiveringsblokkade aan laat staan in het instellingenmenu alvorens je de telefoon reset, vraagt de telefoon inderdaad om je account. Dit moet het eerste account zijn wat je ooit op je telefoon hebt aangemeld, het zogeheten 'eigenaarsaccount'. Het is een beveiliging tegen diefstal. Op deze Samsung pagina kun je er wat meer over lezen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Ray0708, welkom op het klantenforum.

Als je de heractiveringsblokkade aan laat staan in het instellingenmenu alvorens je de telefoon reset, vraagt de telefoon inderdaad om je account. Dit moet het eerste account zijn wat je ooit op je telefoon hebt aangemeld, het zogeheten 'eigenaarsaccount'. Het is een beveiliging tegen diefstal. Op deze Samsung pagina kun je er wat meer over lezen.
Als ik dan daar op inlog ben ik dan alles kwijt van mijn mail of is dit alleen gerelateerd aan mijn samsung
Als je het toestel reset, ben je sowieso alles kwijt wat niet gesynced of back-upped is.

Moet je het toestel nog resetten? Dan kun je ook eerst de heractiveringsvergrendeling uitschakelen. Zou je deze stappen eens kunnen volgen?
Galaxy S6
You must have data or Wi-Fi enabled to complete this process.

Go to Settings.
If your device is in tab view, go to the Personal tab.
Tap Lock screen and security.
Select Find my mobile.
Enter your Samsung account password and tap Confirm.
Note: If you don't remember your Samsung account credentials, tap the Forgot your ID or password? link to open a browser and use find your ID or reset your password on the Samsung site.
Tap Disable reactivation lock.
Review the turn off reactivation lock warning and tap Ok.
Enter Samsung account password and tap Confirm.
Your Samsung reactivation lock is now disabled.

Bron.

Reageer