Beantwoord

S7 Edge dood

• 7 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1330 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • is een legendarische user
  • 152 reacties
Afgelopen woensdag werd ik wakker en zag dat op mijn S7 Edge het 'Samsung' uit het bootscherm stond te knipperen, met blauwe statusled. Het toestel was ook erg warm (om maar niet te zeggen heet) en reageerde in eerste instantie nergens op, ook niet op de volume-down+power of volume-down+power+home combinaties. Na wat rommelen heb ik nog wel even het 'Galaxy S7Edge' bootscherm gezien, maar verder ben ik niet gekomen.
Inmiddels heb ik een zwart scherm en een totaal nergens op reagerende telefoon. Bijvoorbeeld ook geen led als ik hem aan de lader hang 🙁

Iemand nog ideeën wat ik kan proberen ?

Ding is net (26 sept) uit de garantie ook nog 😕
icon

Beste antwoord door Folkert 8 oktober 2018, 09:01

Ik had een half jaar geleden iets soortgelijks met mijn Motorola Moto E2, ook net een paar maanden uit de garantie en een niet verwisselbare batterij dus een harde reset ook al lastig. Niks meer mee te beginnen. Enige geluk was dat het een budget toestel was. Ik zie geen andere opties meer voor je dan het toestel te laten repareren, eerst duidelijke afspraken over de kosten maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Ik had een half jaar geleden iets soortgelijks met mijn Motorola Moto E2, ook net een paar maanden uit de garantie en een niet verwisselbare batterij dus een harde reset ook al lastig. Niks meer mee te beginnen. Enige geluk was dat het een budget toestel was. Ik zie geen andere opties meer voor je dan het toestel te laten repareren, eerst duidelijke afspraken over de kosten maken.

Reageer