Beantwoord

S7:usb connector gegevens overdragen blijft hangen op 99%

• 12 maart 2016
  • 3 reacties
  • 1566 Bekeken

de vraag zegt het hem al... heb net vol trots mn S7 in ontvangst genomen, supermooi!!!!
Heb mn s4 gekoppeld via de connector om mn gegevens over te zetten, maar tot 2x toe blijft het dan hangen op 99%......zeker 10min gewacht beide keren maar gebeurt verder niets...
meer mensen dit probleem???
evt een oplossing???
icon

Beste antwoord door KoenM 12 maart 2016, 13:51

inmiddels een paar stappen verder en nu via de switch app lukt t wel volgens mij!!!

Hoi,

Gelukkig is het inmiddels al opgelost, zo niet, dan horen wij het graag.

Hoe is de eerste indruk van je nieuwe telefoon? Wellicht vind je het leuk om een review te schrijven wanneer je het toestel een beetje eigen bent, we zijn benieuwd naar je ervaringen!
Bekijk origineel

3 reacties

inmiddels een paar stappen verder en nu via de switch app lukt t wel volgens mij!!!
Reputatie 6

Hoi,

Gelukkig is het inmiddels al opgelost, zo niet, dan horen wij het graag.

Hoe is de eerste indruk van je nieuwe telefoon? Wellicht vind je het leuk om een review te schrijven wanneer je het toestel een beetje eigen bent, we zijn benieuwd naar je ervaringen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saskia,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7! Hoe bevalt die tot nu toe? Ervaar je nog problemen of is het nu helemaal opgelost? Heb je de leuke reactie van kme al gezien? Zo'n review zou heel gaaf zijn!

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!

Reageer