Beantwoord

Samsung A3 2016 laadt niet meer (goed) op

• 10 mei 2018
  • 1 reactie
  • 799 Bekeken

Beste experts,

Mijn telefoon (Samsung A3 2016) laat niet meer op.
als ik de oplader in mijn telefoon stopt, dan valt mijn telefoon uit, en krijg ik hem niet meer aan voordat ik de stekker uit mijn telefoon hebt gehaald, terwijl hij eerst altijd wel goed en snel oplaadde. het was van de ene op de andere dag.
wat kan/moet ik hier aan doen?

MVG,

Rick
icon

Beste antwoord door Rosan 10 mei 2018, 22:09

Beste Rick heb je als een met een zak lamp gekeken in de oplaad poort of er geen broek zak pluis in het gaat zit?
Dat is een van de meest voorkomende problemen waardoor er geen goed contact meer word gemaakt met de oplaad puntjes.
Je kan dat heel voorzichtig en dan dus ook echt heel voorzichtig verwijderen met een houten sate prikkertje pas op dat je niet de metalen pinnetjes beschadigd.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Rick heb je als een met een zak lamp gekeken in de oplaad poort of er geen broek zak pluis in het gaat zit?
Dat is een van de meest voorkomende problemen waardoor er geen goed contact meer word gemaakt met de oplaad puntjes.
Je kan dat heel voorzichtig en dan dus ook echt heel voorzichtig verwijderen met een houten sate prikkertje pas op dat je niet de metalen pinnetjes beschadigd.

Reageer