Beantwoord

Samsung A5 2016 zo dood als een pier

  • 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1615 Bekeken

mijn samsung A5 2016 is na bekijken van NPO aflevering op zwart gegaan en doet niets meer
icon

Beste antwoord door David 25 juli 2017, 14:16

Hey Pattybee,

Oei, dat klinkt niet erg goed! :S

Heb je nog iets geprobeerd, om het toestel tot leven te wekken? Wanneer je het toestel aan de oplader hangt, dan geeft deze dus ook geen enkel teken van leven? Heb je de telefoon al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel dan nog wel herkend wordt? Zou je ook eens kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je een geforceerde herstart forceert? Je moet dan de powerbutton en volume omlaag-knop tegelijkertijd ingedrukt houden.

Mocht er nou niets werken, dan kun je het toestel ter reparatie opsturen. Dit kan direct via ons, maar je kunt ook nog even langs een Samsung Service Locatie. Misschien hebben zij nog een suggestie en anders kun je het toestel ook direct achterlaten, zodat zij deze voor jou op kunnen sturen om gerepareerd te worden.

We horen graag of je het toestel nog aan de praat hebt gekregen! Als er daarnaast iets is waar we je bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pattybee,

Oei, dat klinkt niet erg goed! :S

Heb je nog iets geprobeerd, om het toestel tot leven te wekken? Wanneer je het toestel aan de oplader hangt, dan geeft deze dus ook geen enkel teken van leven? Heb je de telefoon al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel dan nog wel herkend wordt? Zou je ook eens kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je een geforceerde herstart forceert? Je moet dan de powerbutton en volume omlaag-knop tegelijkertijd ingedrukt houden.

Mocht er nou niets werken, dan kun je het toestel ter reparatie opsturen. Dit kan direct via ons, maar je kunt ook nog even langs een Samsung Service Locatie. Misschien hebben zij nog een suggestie en anders kun je het toestel ook direct achterlaten, zodat zij deze voor jou op kunnen sturen om gerepareerd te worden.

We horen graag of je het toestel nog aan de praat hebt gekregen! Als er daarnaast iets is waar we je bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag!

Reageer