Beantwoord

Samsung A5 heeft problemen met aanzetten van WIFI

• 2 juli 2017
  • 3 reacties
  • 871 Bekeken

Spontaan is het niet meer mogelijk om op een samsung A5 Wifi aan te zetten.

Regelmatig wordt handmatig gewisseld van wifi kanaal. Echter op dit moment is het niet mogelijk om wifi aan te zetten, knopje blijft grijs..... andere functies werken wel goed...... cache geheugen telefoon leeggemaakt.

Wie heeft er een oplossing voor dit probleem ?
icon

Beste antwoord door David 3 juli 2017, 15:52

Hoi vd Wal,

Dat is niet erg handig! :S Heb je daar nu nog steeds last van?

Staat de nieuwste software op jouw telefoon? Anders zou ik je als eerste willen aanraden om de nieuwste software op jouw A5 te installeren. Als je deze al hebt geïnstalleerd of als dit geen effect heeft, dan raad ik je aan om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up van jouw gegevens maakt, zodat je niets verliest. In onze Toestelhulp vind je instructies om de back-up aan te maken en de reset uit te voeren.

We horen graag van je of het probleem opgelost is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi vd Wal,

Dat is niet erg handig! :S Heb je daar nu nog steeds last van?

Staat de nieuwste software op jouw telefoon? Anders zou ik je als eerste willen aanraden om de nieuwste software op jouw A5 te installeren. Als je deze al hebt geïnstalleerd of als dit geen effect heeft, dan raad ik je aan om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up van jouw gegevens maakt, zodat je niets verliest. In onze Toestelhulp vind je instructies om de back-up aan te maken en de reset uit te voeren.

We horen graag van je of het probleem opgelost is!
Probleem is even weggeweest maar nu is het onmogelijk om de WIFI aan te zetten op te toestel..... hoe is dit op te lossen, toestel is net een jaar oud.
Reputatie 7
Badge +19
Ahh, wat raar dat de WiFi het nu helemaal niet meer doet! Lichten andere knopjes wel gewoon op?

Heb je de tips van David al opgevolgd? De kans is namelijk groot dat een reset dit probleem oplost! Mocht dat ook niet werken, dan is er wellicht iets kapot in de hardware, maar dat wil ik eerst uitsluiten door middel van het terugzetten naar fabrieksinstellingen. :)

Laat je nog even weten hoe het gaat na de reset?

Reageer